Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 01:19
Online: 41
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Aankondigingen «    ( 5 / 5 )    »
Wat verwachten jullie nog ivm belangrijke site/optie uitbreidingen ?

nobigdeal

De 'Log' terug langs 'Avater' potverdorie!
(ik raak het maar niet gewend :( )
17/08/08 17:36
nimmegeers

Pech! :D
17/08/08 17:37
DIGITALH3ART

ik dacht ook nog aan ee "status" dat ge op uw profiel kunt invullen ofzo
ik ga hier sebiet het gras afrijde en dan zou ge da kunnen invullen "status: gras afrijden" of "op reis" of "aan het studeren" ofzo ? een onnozel tekstvakje van max. 16 tekens

dat vindik wel een goed idee ^^
17/08/08 19:12
xdama

Ik weet niet of het hier past, maar ik zou toch vrij blij zijn moest er eens een scrobbler uitkomen voor AIMP2 players. Ik denk dat die niet zoveel verschil van Winamp, om te integreren, maar helaas heb ik er zelf de ballen verstand van :)
18/08/08 14:06
pimmert

Oké, ik kom weer af met mijne layout gezever ma ik dacht er nu net aan.

Mss de mogelijkheid om uw opvulling zelf te kiezen hoe groot die is ipv zo vaste waardes?
Het zou mijn leven makkelijker make 8)
18/08/08 22:18
remixodelica

@pimmert
jaaaaaaaaaaaaaaa!
19/08/08 13:40
nimmegeers

Misschien zoals bij albumfoto's, in uw eigen overzicht kunnen zien wie er het laatste reageerde.
19/08/08 13:50
nimmegeers

De post hierboven gaat over het onderdeel "film", dus het zien wie er het laatste reageerde op je geposte film.
19/08/08 17:07
FlyingMonkeyMaster

ik raak het maar niet gewend )
Ben jij soms een autist? :p
Ik heb daar totaal geen probleem meer mee.
19/08/08 17:32
GreenMachine

Qua layout misschien toch een optie om de profielnaam volledig weg te krijgen ipv nu enkel 10% zichtbaar of doorzichtig.
19/08/08 17:47
Ireallydontknow

wanneer ge geen vip hebt, staat er ne limiet op vrienden, mss zou ge die wa kunnen verhogen...
20/08/08 21:55
thanatos

misschien naast de gewone log nog een log van wat jij nog allemaal gedaan hebt?

waar ik dan vooral naartoe wil is wat je in iemands gastenboek getypt hebt
dit omdat vaak als ik tegen mensen iets gezegd heb, verwijderen ze dit direct...
ik weet dus dan nooit meer wat ik gezegd had XD

anders een minimum tijd dat een gb post moet blijven staan?

21/08/08 17:40
PLASTIQUE

Handig zou zijn dat je de lay-out van je profiel kunt aanpassen adhv slepen.
21/08/08 23:35
thanatos

dat heeft yps toch net al gezegd dat hij daarvoor ging zorgen ? niet?

@ layout
22/08/08 01:43
mathiasclaeyssinaai

het 3e :p Whatpulse
22/08/08 22:44
insecurity

Sowieso whatpulse! :' )
22/08/08 23:43
nimmegeers

Ja jongens, ik heb 't al gezegd hoor. :D
23/08/08 00:01
Micha

kwijl @thanatos zijn voorstel 8)
23/08/08 22:00
bokkie

ik wil een indiaan-emotioun 8)
24/08/08 20:29
Ypsilon

paar kleine dingen uit deze topic, die nog niet eerder waren goedgekeurd maar die ik dus ook de moeite vind om binnenkort te teste n:

- links bij karakterbeschrijving

- agenda op meerdere dagen uitsplitsen

- nieuwsbrief archief : volgende/vorige knopjes naast datum-selectie

- profielfoto en vipfotos vlot onder elkaar uitwisselen, zonder opnieuw te moeten uploaden

- layout opvulling kader : ja, maar dat gaat sowieso in die nieuwe layout methode zitten

- film : meer overzicht van laatste reacties, gelijklopend met albumfotos

- optie om de profielnaam volledig weg te krijgen ipv nu enkel 10% zichtbaar of doorzichtig. <- en misschien zelf met optie om daar een aparte afbeelding te zetten boven aan, om die naamkader volledig te vervangen. Blijkbaar heeft netlog ook zoiets dus dat gaat weer gezaag opleveren van 'noxa doet netlog na boooee', maar dat systeem hebben we ook al 2 jaar op de muziekpaginas hier, dus waarom zouden we het niet op de profielen mogen doen ..

26/08/08 17:01
«    ( 5 / 5 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.069385 seconden.