| |
|
Bonesy
|
nieuwe zeitgeist film : addendum, gaat dieper in over het bankieren.
Kan mij er wel achter zetten
|
28/01/09 12:04
|
AUDIOACTIVE
|
niet enkel over bankieren
het geeft imo een mogelijk oplossing
wat ik altijd al zeg , er moet een revolutie komen, weg geld,weg politiek, weg alles
the earth and technology is all we need
steun The Venus Project!
|
30/01/09 03:46
|
Tomasu
|
kheb den 2 net gezien en de boodschap is wel positief maar hun nieuwe wereld ziet er mij ietje te artificieel en ongezellig uit voor mijn natuurlijke aard
ik zie persoonlijk liever hout dan plastiek : )
|
31/01/09 22:57
|
AUDIOACTIVE
|
neem het niet zo letterlijk op, als het zo zou uitzien zou ik nog beter vinden dan al die miserie in de wereld haha
+ je gaat toch niet levend meer zijn om dat artificiele te kunnen zien XD
wij houden het nog maar bij het begin, startsein moeten wij geven, wat dan komt, dat is voor later
|
01/02/09 18:30
|
AdrianHealey
|
Het venusproject is een belachelijk project, dat, indien het uitgevoerd zou worden, ons terug zal brengen naar de economische productiviteit en welvaart van het stenen tijdperk. Gelukkig hoef ik zelfs niet te zeggen 'ik pas daarvoor' omdat het gewoon een belachelijk idee is.
En ja, ik weet waar ik over spreek - in tegenstelling tot die idioten.
Audioactive; er is niks mis met 'geld' op zich - wat niets anders is dan een middel om ruilen handiger temaken. Ik ben me wel degelijk goed bewust van alle vuile zkaen die er vandaag de dag met 'ons' geld gebeuren, maar de 'oplossing' van het venusproject is compleet ridicuul.
Echt; de economische implicaties van hun droom zouden desastreus zijn. Het is niets anders dan gerecycleerd communisme - wat ook al, in theorie en dus zeker in praktijk, een idioot idee was.
|
05/02/09 02:48
|
Tomasu
|
project venus; ik kan mij daar moeilijk over uitspreken en ik ga hierin geen kant kiezen..
Ik begrijp de mensen in kwestie hun punt zeker en vast, ze denken buiten het politieke vakje, dus voorbij communisme en kapitalisme.
Idd in het communisme is er het probleem dat mensen zich minder zullen inspannen omdat het niet voor hun eigen zak is, en ook omdat niet iedereen "gelijk" geboren word; iedereen bezit al gewoonteneigingen, mentale instelling en andere ge-erfde gedachtengangen voor ze zelfs geboren zijn, ik zal het woord karma niet gebruiken, maar dit zorgt in communisme-in-de-praktijk altijd voor ontevredenheid onder de mensen die zich willen onderscheiden van elkaar door die bitch genaamd 'ego'.
Dus of al dan niet de competitieve geest wegvalt door het wegnemen van de oorzaak: geld, zal weinig uitmaken, tenzij alle mensen inderdaad een bewustzijnsverandering ondergaan (en leren van eerst aan een ander te denken), maar weerom durf ik daar niets over zeggen aangezien ik dat niet weet wanneer en of dit zal gebeuren. Het zou wel tof zijn
|
06/02/09 17:53
|
jowallesgoedmetmijwe
|
Onzinnige, hoofdzakelijk verzonnen kutfilm, gemaakt voor naïeve zieltjes.
Ge doet er maar mee wat ge denkt dat het beste is.
naïve zieltjes kritisch laten nadenken euuhm ?
|
16/08/11 12:37
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|