Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 01:10
Online: 45
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Aankondigingen «    ( 5 / 5 )    »
Nieuwe standaard kleuren voor de site

xdama

@ Ypsilon:

Dat de laadsnelheid primeert vind ik een goeie zaak, dat vind ik 1 vd grotere pluspunten aan Noxa tov andere sites.

De reden waarom ik het gedateerd vind heb je feitelijk zelf al opgesomd :)
30/07/08 19:16
AdrianHealey

De layouts van netlof & facebook zijn rampen...

Lang leve dit minimalisme...
31/07/08 01:32
AdrianHealey

Als bijvoorbeeld 'index', 'profiel', 'chat', 'film' & al die zaken veranderd zouden worden door icoontjes, dan hoop ik van harte dat de oude woordjes behouden blijven in een alternatieve optie, hoor.
31/07/08 01:33
kodachrome

is er een reden waarom dat kadertje van "stemmen voor nieuw kleurenschema" soms opnieuw verschijnt? :)
31/07/08 20:30
loveology

ik ben een beetje tegen
31/07/08 20:39
SleeplessNights

kvind ze lelijk, sorry
maar ik heb nu schmoxa , sveel mooier
02/08/08 20:39
sekk

Lode, je hebt geen kaas gegeten van vormgeving en usabilitiy. :p Nuja, ik sluit me aan bij de mening van xdama, maar dat is al langer bekend.
03/08/08 05:06
chopsticks

ik vind de kleuren wel okee.. maar de v-log is minder overzichtelijk als eerst ik vond de andere eigenlijk beter!
04/08/08 19:12
ManillaGorilla

ikvind de kleure eig ook best lelijk :D de vroegere waren beter :)
05/08/08 13:04
SCREAMINGxDRAMAQUEEN

I like
en na wat wennen
vind ik heel de noxa verandering super!
05/08/08 13:25
MyDeadBride

Idd @ ManillaGorilla
05/08/08 19:13
ManillaGorilla

Mss de klere nog es verandere? maar trug wa neutralere kleure?
05/08/08 21:27
Ypsilon

en wat is er dan neutraal ? wat je ook zou verzinnen van neutrale kleuren, er gaan altijd wel mensen zijn die het toch verkeerd vinden op één of andere manier, en het dus niet neutraal vinden. Ik denk niet dat er kleuren bestaan die echt door niemand mooi of lelijk worden gevonden.
05/08/08 21:37
takethelead

ik vind ze goed. ^^
06/08/08 14:05
«    ( 5 / 5 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.171024 seconden.