| |
|
PommeFleure
|
Iemand die 'n goeie piercer in Leuven weet?
& degene waar je niet moet gaan?
|
02/06/08 10:34
|
Raven
|
In Leuven zijn er voor zover ik weet geen goede piercers.
Maar wat je ook doet, ga niet naar de Jenna..
Je kan anders gaan naar:
-Rituals of Life in Hasselt
-Pirate Piercing in Turnhout
-Roxy Piercingstudio in Antwerpen
|
02/06/08 11:36
|
InfektedBlut
|
Al mijn piercings zijn gezet in de Roxy in Antwerpen, en ik zou bij geen enkele andere piercer meer gaan.
|
02/06/08 12:00
|
Mephistopheles
|
Rock-Side Tattoo & Piercing!
Das nen hele deftige maar ligt wel iets buiten leuven
'Aarschotsesteenweg 61
3012 Wilsele - Putkapel (Leuven)'
Daar dus
website
|
02/06/08 13:21
|
tatianax
|
Ik weet er eigenlijk niet zo veel in Leuven.. Ik ben bij de Jenna geweest ( enja ik weet het daar moogt ge ni gaan, blablabla..) maar ik heb eigenlijk geen problemen gehad ze.. Nuja, dat hangt van persoon tot persoon af zeker! Maar volgens mij zijn die wel een pakske verbetert ten opzicht van vroeger.. Alles was steriel bij mij (kwam allemaal uit een plastiekje) alles nog is ontsmet enzo.. Maarja.. ge ziet maar
|
02/06/08 14:01
|
Mephistopheles
|
'Alles was steriel bij mij'
Dat is dan ook verplicht >_<
|
02/06/08 14:11
|
Billyboardkissx
|
komt nr mechele. FREEDOM.
das echt ne goeie! kem di vn my dr ok late steke ^^
|
02/06/08 15:10
|
overjoyedretard
|
'k dacht dat er in de diestestraat zo ongeveer aan de jeeskesboom een nieuwe tattoo/piercer shop was die er wel 'fancy' en professioneel uit ziet, geen ervaring mee wel..
|
02/06/08 16:28
|
couchezavectoi
|
@ mephistopholes: nu wel; vroeger had de jenna niet zo'n goede reputatie. (waar ze nu nog steeds last van heeft) maar zoals ik tege lise al gezegd heb: als ze't daar piercen kun je het daar laten doen hoor, ze hebbe is bezoek gehad van de inspectie en sindsdien is alles daar tiptop. Maar vroeger werd een neuspiercing daar geschoten (mijn 2 toch) en het beste blijft toch piercen.
|
02/06/08 16:29
|
Mephistopheles
|
Neuspiercing kunt ge gemakkelijk schieten hoor daar is niets mis mee (alleen dat het dan een neusbel is ipv een piercing)
en dat ze dat deden heeft niets te maken dat 'alles steriel was' da moet = verplicht kom he
|
02/06/08 16:40
|
DigitalxJezus
|
Der was ne goeie in een zijstraat van de dieste,
maar das nu ne ontbijtwinkel ofziets geworden
|
02/06/08 16:41
|
deefje
|
jenna is best lekker
ok ze zijn duur maarja...
|
02/06/08 17:58
|
AlterEgo
|
als je beslist in hasselt te gaan, ga dan bij needles&pins en niet bij rituals of life, dat is alles wat ik te zeggen heb op het eerste antwoord..
|
02/06/08 17:58
|
TasteMyVictimsBlood
|
Ik heb anders wel goeie ervaringe me de Jenna in Leuven, ze dede alles heel voorzichtig en goed.
Maar das dan nog nie zo lang gelede.
|
02/06/08 18:11
|
Koder3
|
ik denk zoals hier al gezegd is rock side tattoo n wilsele is de beste, heel hygienisch en alles volgens het boekej!!!!
|
02/06/08 18:19
|
Mephistopheles
|
Mja maar alleen de kenners weten dat de rock side tattoo een van de beste is. Iedereen kent die blabla's van antwerpen en hasselt enz maar rock side tattoo ownt die toch wel
|
02/06/08 19:14
|
tatianax
|
Mephistopheles: Met 'alles was steriel' bedoel ik dan ook dat ze nu wel hygienisch zijn, terwijl dit vroeger niet zo was, natuurlijk weet ik ook wel da dat moet.. Maar het is door hun onsterieligheid (als dat al een woord is.. ) dat ze een slechte reputatie hadden vroeger.. Even ter verduidelijking!
|
02/06/08 21:00
|
Mephistopheles
|
Ok, bedankt om het duidelijk te zeggen^^
ik ken de shop zelf niet en ik vind dat een shop die onsteriel was/is een slechte reputatie verdient!
maar soit^^
|
02/06/08 22:54
|
bastet
|
ik heb mijn 3 piercings laten zette bij jenna
en ik heb geen problemen ondervonde.
dus daar kan je gerust naar toe
wat is egweest is geweest en hoe het nu is dat telt!
grz
|
17/07/08 21:02
|
| |
|