Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 01:07
Online: 38
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Muziek «    ( 1 / 24 )    »
Wat vinden jullie van Black Metal?

MetalGoth

Hail,

aangezien ik hier zoveel rumoer hoor en zie over: "black metal dit en black metal dat", of "black metal suckt en is voor gays" enzovoort enzovoort... wil ik nu jullie persoonlijke mening hierover horen...

En please noem Cradle Of Filth, Dimmu Borgir, en kweenie wa nog GEEN black metal...
Ik heb het over black metal, en nie over shitbands die nie weten wa ze zelf willen en té commerciël (willen) zijn...

Als jullie mijn mening willen weten: black metal heerst gewoon (geen verdere informatie nodig, want het zal wel duidelijk zijn hoe ik erover denk ;) )

en kindjes van 16 jaar en jonger: please ga slapen, ik ben geen babysitter...

alle reacties en meningen zijn welkom en als ik het nuttig/nodig vind zal ik reageren.
Als je wilt discusïëren: ik doe niets liever, dus hou je niet in ;)
Maar als het te kinderachtig is/wordt, ga dan a.u.b terug met je lego-blokjes spelen..

cheers
24/04/08 00:56
Knucklecombat

It's okay, zolang er niet teveel hoge vocals inzitten, maar bij voorkeur luister ik dan toch death of deathcore als ik in de mood ben voor het hardere werk .
24/04/08 01:02
Snowwhite

BM is mijn vriend zijn favoriete genre, tot mijn groot ongenoegen :p (die zal hier ook nog wel komen reageren morgen ^^)
Eerlijk gezegd stoor ik mij aan het feit dat je het gegrunt niet kan verstaan en ik meestal hoofdpijn krijg van de chaotisch muziek. Maar een BM/folk band vind ik heel mooi! (waar de stem verstaanbaar is dus)

Raar maar waar ga ik in augustus 3 dagen naar Summer Breeze waar een groot deel BM bands komen :p Ik koop alvast oordopjes :]
24/04/08 01:03
spwfreak

Totally not my style :)
24/04/08 01:06
MetalGoth

@ Snowwhite: ja dat is soms inderdaad kut dat je ze niet kan verstaan :)
jah wat black metal betreft: you hate it or you love it, tis 1 van de 2 :)

veel plezier zouk zo zegn ^^ :p
24/04/08 01:15
Debris

Black metal vind ik vette, muziek. Heb hier enkele cd's liggen van finse black metal bands van 16 jaar terug, echt wel vet. Snel en op een of andere manier toch rustig :) . (beetje lijk flashcore, dat geeft ook zo'n effect)

Cradle of filth, als gij dat geen black noemt, cva. Ik noem 't *niet-zo-mooie*muziek. Wat een vreselijke stem!

"en kindjes van 16 jaar en jonger: please ga slapen, ik ben geen babysitter..."
Achzo...
24/04/08 02:34
EvilCinderella

luister er ook wel naar,is wel goed
24/04/08 02:42
Mephistopheles

'aangezien ik hier zoveel rumoer hoor en zie over: "black metal dit en black metal dat", of "black metal suckt en is voor gays" enzovoort enzovoort... wil ik nu jullie persoonlijke mening hierover horen...'

Waar hoort gij dat?

'en kindjes van 16 jaar en jonger: please ga slapen, ik ben geen babysitter... '

Heel u 'scene' bestaat uit kindjes van 16-60 jaar die hun testosteron nooit onder controle hebben kunnen krijgen en liever in een grot wonen en met hamers slagen maar bon, kom nu niet zeiken ofzo of zeggen dat ik er niet van ken blabla, want ik ken der wel iets van, ik ben er gewoon uitgegroeid (wat met heel veel mensen gebeurt, en terecht ook :p )

En nog iets -_- weet ge wat mij het meest tegen de borst stootte, al dat tr00 en kvlt blek metal krieg bullshit-_- en het al dan niet moeten dragen van bepaalde kleding. Man, serieus, wtf?
24/04/08 03:02
Mephistopheles

Alle, eig, der is nog wel goeie black ze, gwn de scene stoort mij te fel om live band te checken^^
Demonic Empire is ng een cv black band :p
en Danny Tanner + Pete's vele extra projecten (Ik ken Pete namelijk persoonlijk, en echt, wat een fan van ons belgisch bier :p )
24/04/08 03:14
NocturnalGoThic

Black Metal, is één van mn favoriete metalsoorten!!
Het heerst gwn, zoals je zelf gezegd hebt B)

24/04/08 06:22
Steelrider

black gaat van matig to rotslecht in mijn mening
Is gewoon te eentonig en ni echt bepaald veel talent voor nodig ook niet. Gewoon een beetje 'grim' wezen op een podium en je hebt succes.
24/04/08 06:30
deadXorXalive

bwaa gaat wel ; ik heb liever hard/grindcore of cybercore ofzo . deathmetal valt ook wel goed mee .
24/04/08 06:59
Bacchus

Mephistopheles: 't Is toch niet omdat je naar Black Metal luistert dat je je er zo naar moet kleden? Ik vind die armbanden met pinnen bijvoorbeeld ook debiel. En die tr00 is gewoon grappig :) .

Black Metal: you hate it or you love it.
Boa, vind ik niet zo, ik vind een paar bands echt goed, zoals Peste Noire. Maar er zijn genoeg bands die me niet kunnen bekoren. Maakt me niet zo tr00 :p . Vooral de sfeer kan goed zijn.

En ja, pubers die zich zo gedragen... 't is irritant soms maar dat groeit er wel bijna altijd uit. It's a laugh, meer niet.
24/04/08 07:25
ashtoroth

@ Mephistopheles: inderdaad, dat trOO gzever is een feit. Ge moet geen bandshirts dragen en lang haar hebben om naar black metal te luisteren. Ik haat mensen die zeggn: die draagd geen bandshirts, die is ni trOO!!!
Bedoel: get a life. Die armbanden met pinnen horen vooral bij het gothicgenre. Dat word bijna enkel gebruikt bij bm bij optredens, maar toch niet in het dagelijkse leven. Hetzlfde van kogelriem. Bm zijn zit in het koppeke en niet in hoe ge u uit. @ steelrider: niet alle black metal is zo. Ok het is wel waar er zijn er veel die van eerste tot laatste second blasten en dat het ééntonig is. Maar dat is er de helft van, de commerciele. :) Gelukkiglijk zijn er nog goeie. :) Burzum is ubergoed, maar het feit dat ze er een: best of cd van maken, dat gaat toch iet te ver.
24/04/08 08:23
laxeermiddel

O oke, ik ben 16, dus ik mag mijn mening niet geven?
Van discriminatie gesproken ;) ..
24/04/08 08:26
Trivium

Ik apprecieer het de laatste tijd meer en meer, Immortal vinnek echt goe
24/04/08 08:34
MHV

dit wordt een eeuwigdurende discussie
24/04/08 08:46
bookietjeuh

Instrumentaal is dit meestal wel goed!
Mr ik luister er gewoon niet zoveel naar omdat ik die stemmen zo haat!
Het meeste met gegrunt dat ik niet kan verstaan, daar hou ik niet zo van.... Ookal zijn ze instrumentaal dan wel goed.
Burzum daarentegen is iets wat ik wel goed vind =)
24/04/08 08:58
Polti

Black metal? Is dat die boze muziek waarbij de zanger in de micro rochelt? Want die vind ik maar niets.
24/04/08 09:01
Heidra

Ik luister vandaag nog steeds black metal, al moet ik zeggen dat ik er wel nogal ben uitgegroeid.
Ik kleed me niet zo tr00 kvlt gelijk er nogal veel zo rondlopen, niemand ziet het aan mij.
In mijn opzicht moet je je niet zo kleden om de muziek te kunnen appreciëren.

Ik weet black metal in zekere zin wel te appreciëren, maar er zijn bepaalde liedjes waarvan ik vind dat ze dan totaal op niets trekken. Mijn voorkeur gaat uit naar Black-Folk metal.

oja, Metalgoth, ben ik niet tr00 genoeg om te kunnen posten op u profiel?
Ge hebt me blijkbaar geblokkeerd en ik zie niet in waarom.

24/04/08 09:24
«    ( 1 / 24 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.129998 seconden.