Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te
leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.
Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.
die pinnen vind je overal in de metalscene niet enkel bij black. en het is idd een rage geworden nadat 1 of andere kerel van een bepaalde grote groep het begon te dragen. die kerel leefde in het homo milieu. maw you are right, die pinnen zijn gay.
that's what I mean
bij thrash en heavy vindt ge da toch nie, of nauwelijks, en gelukkig maar
t trekt op niks
witte sloefkes ftw!
in het metalmilieu is de kleding niet echt opgesplitst in hokjes. (natuurlijk heb je de band t-shirts)
black is gwn een uitzondering.
maar die pinne banden vind ik sowieso debiel. in een mosh kan dat echt zot veel zeer doen.
Black metal is mijn favo metal subgenre, alleen ist jammer dat er zoveel nazi shit tussen, zit, maar ik luister vooral graag naar anarcho black metal bands ( geloof me, they're out there).
Ik vind die muziek gwn enorm interessant, maar die scene daar moet ik gwn niet al te veel van hebben
Ik heb het al vaker een kans gegeven, maar het blijft voor mij persoonlijk echt dikke crap...
Als ik metal wil horen luister ik wel gewoon naar Mastodon of Iron Maiden.
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen