Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te
leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.
Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.
Is goed voor af en toe, maar er de hele dag naar luisteren doe ik niet (meer). Het is wel altijd moeilijk het onderscheid te maken tussen wat show is en wat geestesziekte.
"en kindjes van 16 jaar en jonger: please ga slapen, ik ben geen babysitter... "
is dat stoer ofzo bij de blackies? want dit slaagt compleet op niets , volgens mij heb ik toch ookwel meer ervaring ( of hoe je het ook mag noemen) met muziek dan u
@ Heidra: Ik ga volldig akkoort met u over dat tr00 gedoe!
Het is niet omdat je nr zo'n muziek luistert dat je je ook persé zo moet kleden en stuff!
Nuja ik claim niet dat ik het erg vind als mensen dat wel doen. Zelfs ik heb gothic kleren en stuff, ma ik ga op een doordeweekse dag echt niet met rokken en corsetten overt tstraat lopen. Doe ik alleen als ik nr optredens ga of naar feestjes.. en dan soms nog niet zelfs!
Ik heb niet tegen mensen die dat wel doen.
Maar ik haat mensen die zeggen dat ik niet 'echt' ben omdat ik die kleren niet altijd draag.
Das een beetje narrowminded volgens mij.
kan er af en toe wel keer door, niet om alle dagen naar te luisteren.
als er een nifelheim of watain liedje tussen men shuffle playlist graakt, skip ik dit niet.
black metal ist krieg is gemaakt door kanwulf (nu ash) met de intentie naieve mensen aan te zetten om achterlijke geweldadige daden te plegen.
bm is een te breed onderwerp, da kunde ni over praten op msn, iedereen wilt zich hier gwn bewijzen ofzo door bands op te noemen of een dingen te zeggen die iedereen al weet (overbodig dus)
en het boeit mij niet wat mensen er van vinden eigenlijk, daar houd ik me niet mee bezig, dan houd ik me liever bezig met de muziek zelf.
ik hoor de typische vooroordelen al van: dat klinkt te eentonig en bla bla, da is bullshit, er zijn zoveel soorten bm, niet alles klinkt als burzum of dark throne.
black metal is gwn vooruistrevend en verandert, er zijn idd bands die cliche klinken, maar ook veel bands die origineel zijn en niet gwn naapen.en da is btw in elk genre da er wordt nageaapt, zoals in dm enz mja.
'en kindjes van 16 jaar en jonger: please ga slapen, ik ben geen babysitter... '
Heel u 'scene' bestaat uit kindjes van 16-60 jaar die hun testosteron nooit onder controle hebben kunnen krijgen en liever in een grot wonen en met hamers slagen maar bon, kom nu niet zeiken ofzo of zeggen dat ik er niet van ken blabla, want ik ken der wel iets van, ik ben er gewoon uitgegroeid (wat met heel veel mensen gebeurt, en terecht ook )
En nog iets -_- weet ge wat mij het meest tegen de borst stootte, al dat tr00 en kvlt blek metal krieg bullshit-_- en het al dan niet moeten dragen van bepaalde kleding. Man, serieus, wtf?
Alle, eig, der is nog wel goeie black ze, gwn de scene stoort mij te fel om live band te checken
+ 37 punten voor u!!
Ik heb het in het andere topic al gezegd....
Voor evenementen vind ik het de grootste, verziekte schijtscene ooit en er zijn weinig bands die nog vernieuwing brengen...
Die bands die daar wel in slagen, zijn dan ook de enige die mij nog aanspreken...
de scene zelf is idd na de kloten, en da boeit me eigenlijk geen reet, teveel bullshit, shitheads die denken da ze elite zijn, shitheads die nooit lachen en met de visie zitten dat ze bv in noorwegen nooit lachen, dat ze de essentie van het kwaad zijn.
uiteindelijk zijn da ook maar mensen en geen opperdemonen ofzo.
mja ik zeg het u: bm wordt mainstream,is het eigenlijk al en binnenkort heel hard, ik zie da aan de mensen, hoe da die veranderen enz, jump, emo, en dan bm, da wordt een rage, dus fuck it, ik doe men ding en trek me niks aan van de rest.
en opinies van anderen vragen? heb je niets beter te doen ofzo? verwacht je verduidelijking ofzo?
en ik haat fucking mensen die corpse paint opdoen en stoer gaan poseren zonder dat ze in een band zitten, die fuckheads scheppen allemaal een stereotype dat er niet is.geen wonder dat bands zoals armagedda gwn stoppen met muziek maken en zich helemaal distancieren van de scene.
en btw, de eerste dimmu borgir cd is wel bm, da valt niet te ontkennen, niet da ik een dimmu fan ben, de band is gwn kak mja
satyricon, carpathian forest, immortal, dark throne, dark funeral, .... zijn allemaal bands die helemaal niet meer klinken als vroeger, ook allemaal kak nu, binnenkort zijn die net als dimmu, die mensen zijn gwn veranderd.
"aangezien ik hier zoveel rumoer hoor en zie over: "black metal dit en black metal dat", of "black metal suckt en is voor gays" enzovoort enzovoort... wil ik nu jullie persoonlijke mening hierover horen..."
Dat soort zaken heb ik hier nog niet zo vaak gelezen hoor.
"En please noem Cradle Of Filth, Dimmu Borgir, en kweenie wa nog GEEN black metal...
Ik heb het over black metal, en nie over shitbands die nie weten wa ze zelf willen en té commerciël (willen) zijn...
't Is niet omdat Dimmu Borgir geen 'echte' black metal is, dat ze daarom slecht zijn. Integendeel, ik vind Dimmu Borgir een sterke band. Net omdat ze wat afstappen van het typische black metal geluid kunnen ze wat frisse wind in het genre brengen.
en kindjes van 16 jaar en jonger: please ga slapen, ik ben geen babysitter...
Wat? Je extra info vind ik anders behoorlijk ironisch ( "ik haat mensen die onnozel doen om aandacht te trekken."
Nu ja, mijn mening dan. Black metal is een genre waar ik altijd wat moeite mee heb gehad om er echt in te komen. Omdat heel die wereld zogezegd regels moet volgen, lijkt alles een beetje hetzelfde te klinken. Niet altijd het geval hoor, maar ik kom toch vaak ongeïnspireerde bagger tegen in het genre.
Er zijn eigenlijk maar twee black metal bands die ik echt weet te appreciëren. Ten eerste Dimmu Borgir, hoewel ze uiteindelijk strikt genomen geen black metal meer zijn. En dan ook nog Emperor, met name hun album "The Discipline Of Fire & Demise". Oude Opeth (Orchid en in mindere mate Morningrise) hebben ook wel black metal invloeden, maar 't is zeker geen black metal groep.
de scene zelf is idd na de kloten, en da boeit me eigenlijk geen reet, teveel bullshit, shitheads die denken da ze elite zijn, shitheads die nooit lachen en met de visie zitten dat ze bv in noorwegen nooit lachen, dat ze de essentie van het kwaad zijn.
uiteindelijk zijn da ook maar mensen en geen opperdemonen ofzo.
Daar zeg je het...
Van die Tr00 necro grim & frosbitten boomhutbitchen mogen van mij echt thuisblijven hoor...
Ge kunt niet meer naar een optreden gaan zonder scheef bekeken te worden als uw broek niet in uw combats zit...
En het zijn dan doorgaans de 16-jarigen die u de les komen spellen omdat ze het allemaal beter weten en zij de enige échte black metaller zijn (hoewel ik niet elke 16-jarige over dezelfde kam wil scheren...)
Thuis nog eens een cd'tje opzetten gebeurd wel...
Of naar de 'buitenbeentjes' in de black metal gaan kijken maar voor mij weinig of geen grote bands en zeker geen tr00 black metal groepen...
Ik zoek het tegenwoordig in een bijna even harde, maar rustigere scene waar iedereen respect heeft voor elkaar en voor de groepen, waar tevens geen enkele fucking dresscode geldt...
BM ga nooit een rage worde he tyranymous.. das wel overdreven.
Er zijn idd veeeeel genres van BM, totaal nie eentonig enzo. Ikzelf ben er helemaal nie voor, ma da wilt ni zegge dak mij daarom bekrompen ga opstelle.
ik denk dat we mekaar snappen grubwurz
mja ik blijf bml luisteren en maken
een scene in belgie is er eigenlijk ook niet, de scene maak je zelf, als artiest zoek je gwn muzikanten en dan maak je zo kameraden, voor niet muzikanten is dat wat moeilijker, ma ze kunnen even extreem zijn in mijn ogen mja