| |
|
| v-log inhoud uitbreiding + iets ander formaat |
tpower
|
laat het zoals nu maar
of dat ge kunt kiezen welke ge wilt
|
21/05/08 19:23
|
foutiti
|
en wanneer komt da er dan?
|
21/05/08 20:04
|
groezie
|
pff joa vowa ok nj?
al ga da wel veel zijn
|
21/05/08 22:12
|
SoulOnFire
|
Vergeet de verjaardagen niet!
|
22/05/08 09:33
|
PrinsesNijntje
|
Ik vind het goed zoals het is!
Doe zo voort, noxa
|
22/05/08 22:07
|
Jodyyy
|
Jawel, leuk idee ! pro !
|
25/05/08 17:11
|
Sjit
|
en waar is die nu?
of heb ik iets gemist
|
28/07/08 02:41
|
theUsualSuspect
|
Ik ben ook niet echt pro.
Zaken zoals 'X heeft profiel bewerkt' zal ik zelf wel merken als ik op desbetreffend profiel kom.
Zaken zoals 'X heeft zich ingeschreven aan universiteit Gent' interesseren me niet.
En zaken zoals 'X heeft Y aan vriendelijst toegevoegd' zijn gewoon mijn zaken niet...
Kortom, véél te veel zaken om het overzichtelijk te houden.
Op den duur kun je bij wijze van spreken zelfs mensen die zich inschrijven voor dezelfde tags of nieuwsbrief in de de log gaan zetten...
Ik vond het beter zoals het was.
|
28/07/08 11:51
|
Ypsilon
|
Zaken zoals 'x heeft profiel bewerkt' zal ik zelf wel merken als ik op desbetreffend profiel kom. <- tja, dat kan je op den duur van alles zeggen. Overzicht van nieuws op index pagina ? nieuwe forumtopics ? jarige mensen ? je zult het allemaal wel zien als je blijft rondklikken en toevallig op die dingen uitkomt. Maar de log pagina is juist bedoeld om te zorgen dat je niet overal moet rondklikken vooraleer je iets nieuws ontdekt in die hele toestroom van informatie. De log laat juist zien wat er nieuw of veranderd is, zodat je het meteen kan bekijken.
Zaken zoals 'x heeft zich ingeschreven aan universiteit Gent' interesseren me niet. <- filter het dan weg. Ik ben er zeker van dat het anderen wel iets kan schelen wie er in hun toekomstige school/klas zou zitten, en ik verwacht van die mensen niet dat ze iedere dag hun school pagina refreshen en een lijstje bijhouden van wie er ingeschreven is zodat ze nieuwe namen kunnen ontdekken.
Op den duur kun je bij wijze van spreken zelfs mensen die zich inschrijven voor dezelfde tags of nieuwsbrief in de de log gaan zetten... <- en een hele hoop potentiele acties zijn er bewust ook niet ingestoken, omdat sommige juist te gedatilleerd zijn.
|
28/07/08 12:41
|
theUsualSuspect
|
filter het dan weg.
Goed idee, ik had nog niet door dat je met die instellingen wat getoond moet worden en wat niet wat kan prutsen.
Dan is er idd geen probleem meer.
|
28/07/08 12:55
|
Anetje
|
waar is de V log nu naartoe?
|
29/07/08 15:00
|
silketjen
|
ik heb geen vlog meer. Ik vind het alleszinds niet
|
29/07/08 15:46
|
kodachrome
|
"V log" heet nu gewoon "Log" en staat helemaal links in het menu waar ook "Berichten", "Jouw Profiel" en "Log uit" staan
directe link naar "Log"
|
29/07/08 16:17
|
grignotage
|
het heeft tot vandaag geduurd tot ik da terug heb gevonden
da wilt dus iets zeggen
absoluut contra
|
04/08/08 20:26
|
Ypsilon
|
het gaat niet meer terug naar zijn oude positie gaan hoor. In de tijd die jij nodig had om de link te vinden, zijn er een hoop andere mensen die het ondertussen al gewoon zijn geraakt, en die zullen het niet tof vinden als er nu weer iets mee verandert.
log heeft trouwens nog altijd alle functionaliteit als vroegere v-log, zelf een stuk meer, dus eigenlijk is het ekel maar een uitbreiding, en dus een verbetering.
|
04/08/08 20:29
|
Syrah
|
om eerlijk te zijn, vond ik het andere formaat toch iets beter, met de verschillende onderdelen van nieuwspost, foto's... toch iets overzichtelijker.
En ja, wennen enzo, maar ik vond het vorige toch iets handiger.
|
05/08/08 23:41
|
KATO
|
Mijn log werkte in het begin maar half(kwam er maar soms op, en soms niet) maar nu werkt die helemaal niet meer, het is gewoon een zwarte lege pagina. Zou dit gefixt kunnen worden?
|
10/08/08 16:22
|
AdrianHealey
|
't is een complot!
Ik vind de optie in verband met mijn school énorm handig!
|
11/08/08 19:34
|
DirtyWorkzx
|
de v-log vind ik echt nie goe..ervoor was beter,da je gewoon kon zien wie foto's toevoegde,wie jarig was en wie een albumfoto had gepost de rest is teveel...
|
20/09/08 20:44
|
| |
|