Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 01:02
Online: 41
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Tv en Radio «    ( 9 / 9 )    »
Oude Kinderprogramma's

BattleJayRoyale

Thunderbirds heb ik allemaal op DVD. Ik kan echt elke alevering meespreken. De 2 films en live-actionfilm heb ik ook (Die laatste zuigt hard). Khad ook letterlijk elk speelgoedje dat er ooit van gemaakt was hier liggen, nu nog trouwens :D

- Darkwing duck
- Ducktales
- Chip 'n Dale: Rescue rangers
- Goof troop
- Aladdin

Die heb ik ook allemaal hier liggen, zalig gewoon ! :p De Timon & Pumbaa vindt ik jammer genoeg nergens :(
15/10/10 17:46
Disaccord

Spiderman, Batman en X-men animated series
over and over again
18/10/10 02:14
xAWARRIORSMINDx

Quote door BattleJayRoyale

- Darkwing duck
- Ducktales
- Chip 'n Dale: Rescue rangers
- Goof troop
- Aladdin

Is dat dan met de Nederlandse stemmen zoals uit den goeie ouden tijd, of ist enkel Engels?
18/10/10 12:54
BattleJayRoyale

Quote door xAWARRIORSMINDx

Is dat dan met de Nederlandse stemmen zoals uit den goeie ouden tijd, of ist enkel Engels?

Dat is jammer genoeg met de Engelse stemmen. Dat neemt al ineens 80% van de nostalgie weg :(
18/10/10 13:29
xAWARRIORSMINDx

Quote door BattleJayRoyale

Dat is jammer genoeg met de Engelse stemmen. Dat neemt al ineens 80% van de nostalgie weg :(

Hmm idd. Kvind het al minder interessant om aan te schaffen, maar toch ...
18/10/10 19:51
xBleed24x

Veel dezelfde programma's die hier worden opgesomd waar gelukkig (meestal) veel info over te vinden is op het net.

Maar zijn er ook mensen die deze nog kennen:

Duupje

Bla Bla (al in een eerdere post vermeld, gaat over een soort buitenaards wezen die naar een soort gebouwtje vloog in z'n schip of zoiets... vage herinneringen.)

Griezelverhalen voor Ettertjes

Een cartoon met twee personages (oftewel 2 raven oftewel een baasje en zijn hond - kan zijn dat ik het door elkaar haal) die in een toverei kropen waar een magische wereld was en ze werden achtervolgt door een heks. Op het einde werden ze wakker in hun bed en bleek het maar een droom te zijn.

Een cartoon waar een wolf(?) ergens in ging wonen maar iedere avond als hij wilde gaan slapen was er ontzettend veel lawaai in de kamer boven hem. Bepaald moment stortte de luster naar beneden op het hoofd van de wolf. 's Morgens was het dier bekaf van de hele nacht wakker te liggen. Etc...

Een cartoon met een mol die op een bepaald moment aan het huilen was omdat het beestje zijn diamant verloren was of zoiets...

't Zijn maar flarden maar 't is tenminste iets.

Voor de rest cartoons van Looney Toons, bv. Daffy Duck die naar de tandarts moet of de ontelbare keren dat Elmer Fudd jacht op Duck maakte...
Veel daarvan was/is op video/dvd verkrijgbaar of staat op Youtube.

Aah, prettige gedachten B)
30/12/10 16:52
xAWARRIORSMINDx

Goddamn...
02/01/11 05:37
xAWARRIORSMINDx

Quote door xAWARRIORSMINDx
Iemand die me kan helpen?
Ik zoek een serie die op ketnet te zien was. Tging over twee jongens die een 'ruimteschip' gevonden hadden en de naam had iets te maken met Aqua (denk ik)

En dan een andere waar een gezin naar een bosrijk gebied trok en verbleef in een kasteel. De drie kinderen kregen geheime krachten naarmate de afleveringen vorderden, waardoor ze de mogelijkheid hadden om in dieren te transformeren (een uil, een kat/wolf)...

YES 1 ervan gevonden: Aquila.

iemand die me met het tweede kan helpen?
10/10/11 00:47
«    ( 9 / 9 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.050883 seconden.