| |
|
weske1982
|
het zalfje gebruiken tot het helemaal genezen is ik heb ik grote tatto's dus kan er van mee spreken lol
|
29/03/08 23:32
|
vultures
|
de huishoudfolie dient alleen maar voor geen vlekken te make met de zalf en is voor de rest volledig nutteloos!
|
30/03/08 13:24
|
exmarsu
|
omg u lichaam is echt overdreve vr 16 jaar te zijn
|
30/03/08 13:53
|
kevow999
|
Mijn lichaam is niet overdreven vind ik... Ik heb er hard voor gewertk en ben er trots op. Tis een normale hobby zoals wel iedereen heeft.
|
30/03/08 14:15
|
Yordi
|
ge moogt een paar uur na die tattoo te zette die folie er nrmaal al afhale; en dan wassen me gewoon zeep; en dan die creme erop doen, en da moet normaal voldoende zijn, en ge moet da 4 ą 5 keer per dag wasse, en dan altij die zelf er terug opdoen, die folie is nie bepaald nodig denk ik
|
30/03/08 14:34
|
tattooforlife
|
ik heb bij de tattoo shop een klein wit tubetje meegegeven iets met maximus. Moet zeggen dat het bij mij erg goed hersteld is. Succes!!
|
15/01/10 13:23
|
rockkurt
|
ik had bepanthol creme en na 10d was alles genezen
|
15/01/10 22:30
|
tamaraNL
|
Hallo,
Ik heb gisterenavond ook een best wel grote tattoo late zetten op bijn bovenrug, ik moet nu eerst ook folie erop houden verzorgen zoals hij het zei en met douchen moet ik de zeep er zo goed mogelijk afspoelen, de folie kun je opzich zelf weten hoeveel dagen je dat er op wilt houden wel om de 4 uur verschonen maar het is ook wel schoner om de folie toch een paar dagen op te houden zodat er niet veel troep op komt en je mag zeker 6 weken lang niet zwemmen dus ik hoop dat je dat ook niet hebt gedaan!
|
07/04/10 13:26
|
GiveEmEnoughRope
|
mh, ik lees dat zwemmen slecht is voor een tattoo, maar ik neem aan dat dit alleen in de weken na het plaatsen is?
Het is toch omdat iemand veel zwemt, dat die tattoo vb zou (meer dan anders) vervagen?
|
29/01/12 15:49
|
rockkurt
|
mh, ik lees dat zwemmen slecht is voor een tattoo, maar ik neem aan dat dit alleen in de weken na het plaatsen is?
Het is toch omdat iemand veel zwemt, dat die tattoo vb zou (meer dan anders) vervagen?
zwemmen is slecht als die juist gezet is en nog niet genezen is, idem met zonnebank, zonnebraden, ...
|
30/01/12 18:42
|
MorLoki
|
Ik gebruikte Homeoplasmine voor in te smeren, gewoon tattoo ni laten uitdrogen. Elke tattoo-artist heeft trouwens zijn eigen "voorschrift" voor naverzorging, dus ik denk da ge gewoon best naar uw artist luistert, die mensen doen da al jaren zo en die weten meestal wel als da ni goe is.
|
04/02/12 11:57
|
straight
|
bepanthen .... zelf gebruik ik nix
|
05/03/12 13:42
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|