| |
|
CheapSunglasses
|
Als veteraan zie ik dat de wachtlijst voor de fotoalbums zeer lang zijn (vaak tot 15 pagina's en meer)
We zouden de wachtlijsten misschien kleiner kunnen maken door de fotoalbums te splitsen.
Hiermee bedoel ik het volgende: als iemand een foto post komt die altijd achteraan de lijst te staan..
Moesten we nu een aparte wachtlijst voor het album 'zelfportret', 'natuur', 'familie', enz.. maken zouden de foto's volgens mij vlugger in een album verschijnen.
Als ik nu een foto post in het album 'Natuur' zal ik waarschijnlijk minder lang moeten wachten totdat die online komt te staan omdat de posts geringer zijn dan die voor het album 'zelfportret' bijvoorbeeld.
Het is maar een idee
|
10/03/08 22:51
|
WorldWidePropaganda
|
en wat met de zoveel foto's die bij een slechte tag zitten?
moeten die dan verplaatst worden naar de juiste lijst?
|
10/03/08 22:53
|
emmieky
|
Ik begrijp niet echt wat je bedoelt, maar wat ik wel begrijp is dat je de wachtlijsten korter wil maken en dat kan ik alleen maar beamen. So, good idea.
|
10/03/08 22:53
|
agrimoth
|
goed plan..
als dit haalbaar is..
|
10/03/08 22:54
|
Faith
|
Maar hoe gaat het dan wanneer ze online komen?
Er staat nu iets van een kwartier ofzo tussen iedere foto denk ik..
Maar als er dus voor ieder aparte album om het kwartier een foto online komt, kom je denk ik uit op zo om de 2min een nieuwe foto bij "Nieuw" & dan worden die niet eens opegemerkt want die zoeven daar dan voorbij..
En wat je dan ook krijgt;
"Oeh ik zit onder een boom, 'k ga die bij Natuur posten, is hij er sneller dan bij Zelfportret, whoehoew!" -_-
Dus moeten mods & veteranen dat nog meer gaan aanpassen
& het is toch gemiddeld een week tot hij er is. Soms wat langer, soms wat korter.
En een week is zeker aanvaardbaar.
|
10/03/08 22:55
|
CheapSunglasses
|
@ WorldWidePropaganda: die foto's met een onjuiste tag kunnen hernoemd worden door een veteraan of door fotoalbum moderators...
|
10/03/08 22:56
|
CheapSunglasses
|
@Faith : als we een kwartier tussen ieder verschillend album laten dan kan dit toch lukken? zo krijgen we geen hele lijst vol zelfportretten na elkaar, maar wel afwisseling... moet kunnen toch?
|
10/03/08 22:57
|
catonthewall
|
Op die manier gaat ge geen snellere doorloop van foto's krijgen, maar gewoon een andere volgorde van plaatsing. En dat gaat, zoals Faith zorgen voor NOG meer van die foute hoofdtags, om het er maar sneller door te krijgen. Geen goed idee dus lijkt mij.
En ik zie het probleem niet van die wachtlijst... nu is er tenminste genoeg tijd om foto's te keuren enzo.
|
10/03/08 23:01
|
CheapSunglasses
|
Mij lijkt het fijner om een minder lange wachtlijst te hebben voor bepaalde fotoalbums.
en de tags worden toch zowizo nagekeken? Dan zie ik toch het probleem niet...?
|
10/03/08 23:04
|
badboy4life
|
ongeveer dezelfde mening als faith
de wachttijde gaan eve lang zijn, hangt er gwn vanaf in welk album je het post.. en als je nu 3 verschillende tags hebt, welk album hoort het dan bij?
mjaa, kdenk da ge het wachte er gwn moet gaan bijneme
|
10/03/08 23:22
|
catonthewall
|
En ik zie het nut niet om zo precies al die wachtlijsten op te delen, de foto's worden nu al random genoeg gepost door de mensen zelf. Ge gaat sowieso meer zelfportretten dan natuurfoto's blijven hebben, ge kunt nooit bereiken dat ge elke hoofdtag om de beurt een foto laat plaatsen. Het lijkt mij sowieso ook veel te veel werk voor wat het dan misschien aan voordeel zou moeten opleveren.
|
10/03/08 23:36
|
Crocy
|
volgens mij zal de wachtlijst wél altijd groter en groter worden, dus een langere wachttijd, omdat er steeds meer mensen op noxa komen.. en de tijden tussen de foto's wanneer die online komen blijven hetzelfde.. Dat wil dus zeggen dat er evenveel foto's online komen, maar er worden na verloop van tijd meer foto's in het fotoalbum gepost
dit wordt op lange termijn een probleem en daar zal wel iets aan gedaan moeten worden?
|
10/03/08 23:42
|
SoulOnFire
|
Ik sluit me aan bij catonthewall en faith.
En 15 pagina's is niet eens zo lang. 3 à 4 dagen, en je foto staat online. Je hebt toch niet te klagen dan?
|
10/03/08 23:56
|
Followmehome
|
Bij mij is het altijd exact 7 dagen
niet zo extreem lang lijkt me.
|
11/03/08 00:13
|
Horsem4n
|
Dan gaan foto's in albums waar minder gepost wordt eerder online komen, en daar is geen enkele goeie reden voor. Dat zijn niet zowiezo betere foto's.
|
11/03/08 01:44
|
Ypsilon
|
dat gaat ook veel meer controle werk vragen eh. Aangezien er dan tientallen aparte paginas zijn met allemaal reeksen fotos die 'op tijd' gecheckt moeten worden. Nu komt alles bijeen, en ik veronderstel dat de meesten enkel maar de eerste en de laatste paginas af en toe nakijken, en dat is goed genoeg om alles vlot te laten verlopen. Veteraanleden meer werk geven, dat lijkt me niet zo zinvol.
Al snap ik best wat je wilt bereiken, maar wat je voorstelt lijkt me sowieso niet de beste oplossing ervoor.
|
11/03/08 04:09
|
overjoyedretard
|
Zo erg kan dat wachten nu toch ook niet zijn . . .
Desnoods kan het verloop misschien verminderd worden maar ik vind het persoonlijk goed op deze manier
|
11/03/08 13:04
|
Ypsilon
|
eigenlijk was het een maand geleden al eens verminderd toen waren er vaak 18 tot 20 paginas, nu is het gemiddeld 14-15.
|
11/03/08 13:04
|
kimmetjee
|
zever zo nie, als ge een foto post moet ge ook maar geduld hebben.
|
11/03/08 16:57
|
FlyyChanell
|
Ik ben tegen! Trouwens, ik vind dat een week tijd 'wachten' op zo'n albumfoto niet zo erg is. + Het lijkt mij onhaalbaar om als veteraan dus constant van map naar map te moeten verschuiven.
En een paar veteranen per categorie zetten, is ook niet eerlijk dan hé. Dat sommigen enkel Lente krijgen
en anderen dan zelfportret, dan heeft de ene niets te doen.
Dus laten zo
|
11/03/08 17:31
|
| |
|