| |
|
Amnesys
|
Iemand een idee of die nieuwe "falsies" van Maybelline goed is?
die klontert trouwens ook heel hard
|
19/04/10 22:39
|
jukeboxlean
|
die van nivea vind ik ook al goe, en die koste echt echt ni veel
|
21/04/10 18:35
|
Glossarium
|
of trek uw wimpers uit. gedaan met de zever.
|
21/04/10 19:54
|
laMusique
|
* Verlengen
Duur: Diorshow
Goedkoper alternatief: Lash stiletto van Maybelline
* Volume
the colossal van Maybelline
* Valse wimper effect
False Lash Effect van Max Factor OF Lashblast van Covergirl ( éxact dezelfde )
Diene covergirl kan je toch niet in Belgie kopen? Wel?
|
04/05/10 20:12
|
KittiexEllke
|
ik gebruik er gwn 5 over elkaar , ni gezond vr men wimpers, ma bon .
|
11/05/10 15:11
|
RainIsHeavenly
|
Diene covergirl kan je toch niet in Belgie kopen? Wel?
Ja die verkopen ze zelfs in sommige delhaises
|
05/06/10 00:27
|
sophrosyne
|
verkopen ze covergirl in belgie?
|
15/07/10 14:36
|
Amnesys
|
In den Delhaize in hasselt blijkbaar
|
16/07/10 22:45
|
Brain
|
Als je slim bent neem je ook geen waterproof! Die zijn verschrikkelijk moeilijk te verwijderen
Neem maar geen waterproof, ontzettend slecht voor uw wimpers ...
Ik gebruik al jaren waterproof mascara en ik heb nog steeds al mn wimpers hoor, even lang als vroeger. En ik doe dat er 's avonds op 2 minuutjes af met een ontshminker van €2,5, dus zo moeilijk is 't heus niet.
|
26/07/10 21:27
|
Shesthequeenx
|
Oh die van de bodyshop! Die was zooo goedd! Mr dr zit nergens een Body Shop meer in de buurt hier, sinds die in Hasselt weg is, dikke nest.
Kheb nu die van den aldi, die is redelijk.
En ene van Catrice - Glamorous Volume, die is wel heel goed, komt van t Kruidvat
|
14/08/10 13:44
|
Marikska
|
ik heb er ook een van dior gekregen van een vriendin.
en ik heb er 1 van max factor ofzo
|
14/08/10 20:15
|
QuelleHistoire
|
Als je slim bent neem je ook geen waterproof! Die zijn verschrikkelijk moeilijk te verwijderen
Neem maar geen waterproof, ontzettend slecht voor uw wimpers ...
Ik gebruik al jaren waterproof mascara en ik heb nog steeds al mn wimpers hoor, even lang als vroeger. En ik doe dat er 's avonds op 2 minuutjes af met een ontshminker van €2,5, dus zo moeilijk is 't heus niet.
Ze zullen wel nog even lang zijn als vroeger, maar 't is waar dat waterproof superslecht is. Uw wimpers drogen ervan uit.
|
16/08/10 15:51
|
Brain
|
Ze zullen wel nog even lang zijn als vroeger, maar 't is waar dat waterproof superslecht is. Uw wimpers drogen ervan uit.
Als ze uitdrogen, zouden ze toch moeten afbreken ofzo? Ik gebruik waterproof mascara sinds mn 17 en mijn wimpers zijn nog exact hetzelfde als toen. Ge moet gewoon 's avonds de moeite doen van die mascara er volledig af te doen.
|
23/08/10 12:15
|
toyguns
|
Projectionist van Estee Lauder, suuupergoeie mascara klontert niet, hoeft geen 3 lagen te hebben om het goeie effect te krijgen, wimpers plakken nie samen,..
|
23/08/10 15:16
|
PoundingSense
|
Oh die van de bodyshop! Die was zooo goedd! Mr dr zit nergens een Body Shop meer in de buurt hier, sinds die in Hasselt weg is, dikke nest.
Kheb nu die van den aldi, die is redelijk.
En ene van Catrice - Glamorous Volume, die is wel heel goed, komt van t Kruidvat
Body shop zit toch nog in hasselt?!
|
09/02/12 18:07
|
Ayel
|
Body shop zit toch nog in hasselt?!
Ja hoor
|
09/02/12 19:31
|
laMusique
|
Amai awesome, in mijn Delhaizes en contrairen hebben ze daar nog nooit van gehoord.
|
22/04/12 22:15
|
| |
|