Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 00:51
Online: 57
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Lifestyle «    ( 11 / 12 )    »
Mascara

Amnesys

Quote door Liseke666
Iemand een idee of die nieuwe "falsies" van Maybelline goed is?

die klontert trouwens ook heel hard :)
19/04/10 22:39
jukeboxlean

die van nivea vind ik ook al goe, en die koste echt echt ni veel
21/04/10 18:35
Glossarium

of trek uw wimpers uit. gedaan met de zever.
21/04/10 19:54
laMusique

Quote door ninjakonijn
* Verlengen
Duur: Diorshow
Goedkoper alternatief: Lash stiletto van Maybelline

* Volume
the colossal van Maybelline

* Valse wimper effect
False Lash Effect van Max Factor OF Lashblast van Covergirl ( éxact dezelfde )

Diene covergirl kan je toch niet in Belgie kopen? Wel?
04/05/10 20:12
KittiexEllke

ik gebruik er gwn 5 over elkaar , ni gezond vr men wimpers, ma bon .
11/05/10 15:11
PatientHope

BAD gal lash van Benefit.
12/05/10 15:28
RainIsHeavenly

Quote door laMusique

Diene covergirl kan je toch niet in Belgie kopen? Wel?

Ja die verkopen ze zelfs in sommige delhaises
05/06/10 00:27
sophrosyne

Quote door RainIsHeavenly

verkopen ze covergirl in belgie? :o
15/07/10 14:36
Amnesys

In den Delhaize in hasselt blijkbaar :p
16/07/10 22:45
Brain

Als je slim bent neem je ook geen waterproof! Die zijn verschrikkelijk moeilijk te verwijderen

Neem maar geen waterproof, ontzettend slecht voor uw wimpers ...

Ik gebruik al jaren waterproof mascara en ik heb nog steeds al mn wimpers hoor, even lang als vroeger. :p En ik doe dat er 's avonds op 2 minuutjes af met een ontshminker van €2,5, dus zo moeilijk is 't heus niet.
26/07/10 21:27
Shesthequeenx

Oh die van de bodyshop! Die was zooo goedd! Mr dr zit nergens een Body Shop meer in de buurt hier, sinds die in Hasselt weg is, dikke nest.

Kheb nu die van den aldi, die is redelijk.
En ene van Catrice - Glamorous Volume, die is wel heel goed, komt van t Kruidvat

14/08/10 13:44
Marikska

ik heb er ook een van dior gekregen van een vriendin.

en ik heb er 1 van max factor ofzo
14/08/10 20:15
QuelleHistoire

Quote door Brain
Als je slim bent neem je ook geen waterproof! Die zijn verschrikkelijk moeilijk te verwijderen

Neem maar geen waterproof, ontzettend slecht voor uw wimpers ...

Ik gebruik al jaren waterproof mascara en ik heb nog steeds al mn wimpers hoor, even lang als vroeger. :p En ik doe dat er 's avonds op 2 minuutjes af met een ontshminker van €2,5, dus zo moeilijk is 't heus niet.

Ze zullen wel nog even lang zijn als vroeger, maar 't is waar dat waterproof superslecht is. Uw wimpers drogen ervan uit. :)
16/08/10 15:51
Brain

Ze zullen wel nog even lang zijn als vroeger, maar 't is waar dat waterproof superslecht is. Uw wimpers drogen ervan uit.

Als ze uitdrogen, zouden ze toch moeten afbreken ofzo? Ik gebruik waterproof mascara sinds mn 17 en mijn wimpers zijn nog exact hetzelfde als toen. Ge moet gewoon 's avonds de moeite doen van die mascara er volledig af te doen.
23/08/10 12:15
toyguns

Projectionist van Estee Lauder, suuupergoeie mascara :) klontert niet, hoeft geen 3 lagen te hebben om het goeie effect te krijgen, wimpers plakken nie samen,..
23/08/10 15:16
MMetamorphosis

hypnôse doll lashes van lancôme!
06/02/12 22:17
PoundingSense

Quote door Shesthequeenx

Oh die van de bodyshop! Die was zooo goedd! Mr dr zit nergens een Body Shop meer in de buurt hier, sinds die in Hasselt weg is, dikke nest.

Kheb nu die van den aldi, die is redelijk.
En ene van Catrice - Glamorous Volume, die is wel heel goed, komt van t Kruidvat

Body shop zit toch nog in hasselt?!
09/02/12 18:07
Ayel

Quote door PoundingSense

Body shop zit toch nog in hasselt?!

Ja hoor :)
09/02/12 19:31
laMusique

Quote door RainIsHeavenly

Amai awesome, in mijn Delhaizes en contrairen hebben ze daar nog nooit van gehoord.
22/04/12 22:15
«    ( 11 / 12 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.031264 seconden.