Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te
leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.
Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.
Het lijkt mij dat Grumps zegt : FWB gaat niet meer als ge een bepaalde leeftijd hebt bereikt. Wat ervoor gebeurt is slechts een dwaasheid en komt door een gebrek aan onderscheid fail/niet-fail.
Nu.. uit mijn korte ervaring van 1 maand kan ik geloven dat dat vaker eindigt in miserie. De mijne is nog proper afgelopen. Waarschijnlijk omdat die niet zo lang heeft geduurd. Maar ik zou het ook niet bekijken als een "fail". Want damn, ik heb mij geamuseerd.
Volgens mij krijg ik ook snel gevoelens moest ik een FWB hebben ookal zullen dat meer gevoelens uit opwelling zijn en zullen die al snel weer verdwijnen omdat hij toch niet die punten heeft om een relatie mee te beginnen maar...zowiezo vodden.
Ik ben zeker niet tegen het idee van 'friends With benefits', maar ik zou wel een aantal regeltjes opstellen denk ik...
Zowieso mag hij/zij geen relatie hebben, moet ik me er fysiek tot toe aangetrokken voelen maar mag er geen te emotionele band zijn. Bij dat laatste gaat het meestal wel fout.. ik bind me namelijk nogal snel met mensen. Ik zou dus niet over 'friends with benefits' spreken, maar eerder van 'acquaintances with benefits'.
Als de periode van plezier eindigt, wil ik dat ook volledig kunnen afsluiten zonder die andere persoon te missen. Het gaat me dus gewoon om de ervaring, het plezier en het gevoel dat ik iets doe dat eigenlijk niet hoort.
Ik ben amper 17 jaar en heb altijd gedaan wat mensen van me verwachten. Volgend jaar ga ik op kot, kan ik eindelijk op beide benen staan en doen wat ik wil doen. Ik heb geleerd over alles goed na te denken en geen impulsieve beslissingen te maken. Ik denk dat het me goed zou doen om me te wagen aan het fuckbuddy-principe!
Ik ben amper 17 jaar en heb altijd gedaan wat mensen van me verwachten. Volgend jaar ga ik op kot, kan ik eindelijk op beide benen staan en doen wat ik wil doen. Ik heb geleerd over alles goed na te denken en geen impulsieve beslissingen te maken. Ik denk dat het me goed zou doen om me te wagen aan het fuckbuddy-principe!
Aan dit stuk schort toch het één en het ander ze :' )
sowieso dat daar een hoop drama op gaat volgen.
fuckbuddy's werken alleen voor ijskasten. En als ge op uw 17 al een ijskast zijt is het triestig gesteld.
sowieso dat daar een hoop drama op gaat volgen.
fuckbuddy's werken alleen voor ijskasten. En als ge op uw 17 al een ijskast zijt is het triestig gesteld.
Hier ben ik het niet mee eens, omdat ik net alles behalve een ijskast ben Of ja, het zou inderdaad kunnen dat het dan niet werkt bij mij! Maar jullie kennen mijn situatie ook niet, dus jullie kunnen moeilijk inschatten waarom ik zelf denk dat dit goed voor me zou zijn!
Aan dit stuk schort toch het één en het ander ze :' )
En wat schort hier dan precies aan? Als je steeds klein wordt gehouden, is het normaal dat je daar op een gegeven moment genoeg van hebt. Als ze je steeds iets verbieden, wordt dat dan net niet extra aantrekkelijk? Voila, dat is bij mij het geval! En ja, het kan zijn dat dit heel erg fout is.. maar die ruimte om fouten te mogen maken moet wel voor iedereen bestaat, vind ik
En wat schort hier dan precies aan? Als je steeds klein wordt gehouden, is het normaal dat je daar op een gegeven moment genoeg van hebt. Als ze je steeds iets verbieden, wordt dat dan net niet extra aantrekkelijk? Voila, dat is bij mij het geval! En ja, het kan zijn dat dit heel erg fout is.. maar die ruimte om fouten te mogen maken moet wel voor iedereen bestaat, vind ik
Iedereen mag fouten maken, maar het is wel beter om ze te vermijden. Just sayin'.
Kijk, ik werd als puber ook veel te kort gehouden door mijn ouders. Maar ik vind het toch wel vreemd om te denken: "Woah, volgend jaar zit ik alleen, dan kan ik eindelijk kei-impulsieve seksrelaties hebben met vrijwel onbekende mensen!" Is het dan niet beter om als pas 17-jarige te streven naar een stabiele en serieuze relatie, waar je naast seks ook nog liefde hebt, dan om je volledig over te geven aan fuckbuddies/FWB's om de rebel uit te hangen?
Iedereen mag fouten maken, maar het is wel beter om ze te vermijden. Just sayin'.
Kijk, ik werd als puber ook veel te kort gehouden door mijn ouders. Maar ik vind het toch wel vreemd om te denken: "Woah, volgend jaar zit ik alleen, dan kan ik eindelijk kei-impulsieve seksrelaties hebben met vrijwel onbekende mensen!" Is het dan niet beter om als pas 17-jarige te streven naar een stabiele en serieuze relatie, waar je naast seks ook nog liefde hebt, dan om je volledig over te geven aan fuckbuddies/FWB's om de rebel uit te hangen?
'
Ik zou me niet volledig overgeven aan fuckbuddies. Kijk, ik val vooral op meisjes, en vooral dan nog op hetero's ook. Een relatie met een meisje zit er sowieso al niet meteen in daardoor... Als ik nu een leuke jongen ontmoet, die mij wel als fuckbuddy wilt ga ik daar niet lang over twijfelen. Ik zou niet zomaar met iedereen naar bed gaan, maar ik zou wel íets doen. Net omdat ik nu jong ben en de kans heb, en ik later een serieuze relatie met toekomst wil!