Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te
leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.
Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.
das waar,
allée als ge dan een lief hebt, dan zou ik et vinden da ge u lief bedriegd
en moes ge er geen hebben, ja dan is et mss om de nood aan sex dat je et zou kunnen doen...
als ik een lief had zou ik er nog niet aan denken
en als ik er geen had zou ik het niet doen
precies of je bent zo radeloos dat je niet kunt wachten tot je een lief hebt
haha, ken zo iem. die da blijkbaar doet ..
en die heeft toch wel vrij hard de naam een slet te zijn,
en als ge ziet hoe die haar al gedraagt int openbaar mee haar vrienden lijkt me da wel dat die da doet ja, Bah, kwni ze .. ieder moet da voor zijn eigen uitmaken zeker .. maar ik zou het toch ni doen!
k vind da echt belachelijk!
ofwel zijt ge vriendin ofwel zijt ge elkaars liefje (aka relatiepartner)
en als ge dan per se een sekspartner wilt, gaat dan direct een relatie aan hé
ookal is het dan een seksrelatie
ma ge moet ni beginne zevere over vrienden met pluspunten
da vind ik echt zielig, en goor en al, dan kunde op den duur me al u vriende gaan kusse als ge wilt alee
hangt wrs van persoon tot persoon af, ik zou da nie kunnen, dan bedriegde u lief toch, allée vindt ik toch...
neje is niks voor mij, ik blijf bij men liefje!
Als je een lief hebt vind ik het nogal raar da je een seksbuddy zou hebbe. Daar hebt ge u lief dan weer voor.
on topic : langs de ene kant vind ik dat dat moet kunne zolang je het bij 1 persoon houdt en vanaf het begin goeie regels maakt en als de ene iets voor de andere begint te voelen hij/zij dat dan ook meteen zegt bv.
langs de andere kant kome er dikwijls probleme van of gaan er veel mense vinde da je een slet bent wss.
In ieder geval niets voor mij ik wil liever een lief waar ik dan ook zeer veel van hou!
Goh, dat moet wel kunnen vind ik. Ik denk wel dat het in de meeste gevallen moeilijkheden met zich meebrengt, maar als je alletwee beseft waar je voorstaat enzo ... Wrm niet?