Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 00:41
Online: 65
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Ernst «    ( 1 / 4 )    »
zwelling wijsheidstanden

karlientjah

Weet er iemand hoelang het ongeveer duurt voor die zwelling weg is?
28/10/07 14:40
Mephistopheles

ni lang
bij mij was er amper zwelling, en die kleine zwelling was na 3dage weg
28/10/07 14:43
NovocaineForTheSoul

Bij mij na meer dan een week.
28/10/07 14:48
rockpunkmetalhead

zolang het niet onsteekt enkele dagen
28/10/07 14:51
alternativegod

ik zit er nu mee opgescheept; na de operatie had ik bijna niks en nu 3 dagen na de operatie is het normaal het ergste gezwollen, wat bij mij al bij al nog goed meevalt. na 3 dagen mindert het en dan zijt ge er binnen een paar dagen helemaal van af normaal, als ge braaf uw pijnstillers en uw ontzwellers neemt. ma alst onsteekt zit ge der nog wel ff mee idd.
28/10/07 14:58
Justpurrrfect

ik moet mijn wijsheidstanden (ooit) laten trekken
dus bemoedigt mij nog wa :'' )
28/10/07 14:59
Kimx

Ik volgende week :(
28/10/07 15:08
rockpunkmetalhead

die pillen moet ge niet eens nemen, dat hangt af van persoon tot persoon.
Ik had helemaal geen pijn en ik had nauwelijks een zwelling. ( en ik heb al men wijsheidstanden in eens laten trekken boven en onder). Ik moest gewoon men mond spoelen met een middeltje en dat is het.
Ik was die avond zelf al terug vast voedsel aan het eten. Pijn bij het trekken van wijsheidstanden is overrated.
Nooit last van gehad van het trekken noch van zwelling noch infectie.
28/10/07 15:10
TheKrizmeister

zalig, het doet me denken aan iemand van mijn school, die een mega-zwelling had. Zen kaken waren zo heel dik en geel en da bleef toch meer dan een week hoor :p

Kdenk da da er gewoon van af hangt, soms is da ook op 3 dagen weg.

28/10/07 15:16
TakeMyHandAndFly

ijs op u kaken houden,
en geduld hebben
28/10/07 15:23
J3ll3

bij mij wast 2 daage ;d
28/10/07 15:23
PatheticAnarchy

Geen idee, ik heb geen wijsheidstanden en zal ze nooit krijgen :D
28/10/07 15:24
Bumps

ik weet het nie, juust geopereert (bovenkaak wa verzet) en mijn wijsheidstanden meteen ook mee uit. Alleen wa opgezwollen kaken maar pijn ..
28/10/07 15:33
GoldnStar

Mijn mama is verpleegster en ze zegt alty da na drie dage de zwelling het ergst is en nadien afneemt. (in de meeste gevallen dus.) Ik moet ze gelukkig nooit laten trekken, kheb er maar twee en die blijven zitte en move NIX. B)
28/10/07 15:45
lienakaaah

idd, ze zeggen na drie dagen is da et ergst...
maarja, ik eb ze dit jar ook in een keer late trekken en kan heel blij zegge da da ni eens pijn deed, mensen die mij zagen merkten et alleens ni :D .. ik heb wel meer dan 24u ijs gehad en u kop moet hoger ligge of u lichaam anders zwelt da wel :D ..kheb da ma op de 3de dag héél licht gezien, ma ki zowiezo al dikke kaken :'D ..
duz, als ge pech ebt een week (na dag drie verminderet) of sjans en tis derect weg.. duz idd, braaf u ontzweller en pijnremmer pake en mond spoele éh :D mijn enige nadeel was dak een week op vloeibaar voedsel leefde..
@ just purrfect: gmoet geen bang ebbe ze, kad da ook, en kvoeldet alleen mr ask moest ete :D .. so do it :p
ik hoop vr u da di zwelling ni al te lang blijft éh :D bij mij vertelden ze da wel in de kliniekvn ja mé u hoofd hoger ligge , zolang mogelijk ijs enzo..

28/10/07 15:54
XxInezxX

hangt van persoon tot persoon af ..
Lang duurt het niet echt..
28/10/07 16:10
Jilly

de dokter zei tegen mij nadat ze getrokken waren:
na drie weken is het 100 % weg
ma na 1 week is het al niemeer zo erg ..
28/10/07 16:11
kipknot

ik heb nooit iets van zwelling of pijn gehad
geluk gehad zeker?
28/10/07 16:33
oinnekes

ik en mijn zus hebbe onze wijsheidstande op zelfde dag late trekke, zij was savonds al boterhamme aant ete en ge zag bena niks van zwelling, ik heb 14 dage met opgezwolle blauw-groene hamsterwange rondgelope.

hangt dus echt af van persoon tot persoon :p
28/10/07 17:27
BloodOnTheDancefloor

ik had geen zwelling ; gelukkig 8)
28/10/07 17:50
«    ( 1 / 4 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.056248 seconden.