Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 00:41
Online: 65
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Ernst «    ( 4 / 4 )    »
zwelling wijsheidstanden

punXor

ben ik ff blij da ik zonder die fuckers gebore ben :D
02/11/07 22:12
Kimx

Ik heb ze dus vorige week woensdag laten trekken en ben nu net weer terug van de tandarts; ontsteking. Antibiotica nemen :(
12/11/07 15:06
LaMona

Jah hip hoi , morgen laat ik ze alle vier in 1 keer trekken.
Ben al super gemotiveerd :D , ma ik heb al een infectie op een wijsheids tand :s dus da ga ni echt goe komen denkik maarja we zien wel.
22/01/08 18:41
InnocenceStolen

@ LaMona: ik heb da ook late doen, da doe gene pijn, mr bij mij hadde ze da buiske slecht in mn keel gestoke denk k, dus hadk echt veel keelpijn :p mr voor de rest valt da mee :p
22/01/08 20:46
devilssnake

ben ik een van de weinige mensen met wijsheids tanden?
29/01/08 23:16
latrat

ik ook...
30/01/08 10:02
ViciousMistress

Morgen is't bij mij zover :D
28/08/08 15:43
hetwolfkn

als ze eruit zijn..
Toch makkelijk een uurtje XD maar natuurlijk hangt 't ervan aff van persoon tot persoon lijkt mij...
Gebruik ijs opvoorhand. Alvorens de zwelling en houdt die op je wangetje voor 'n uurtje..
28/08/08 17:40
Subway

een week ja.
28/08/08 18:45
frozenxdream

Toen ze er bij mij uit waren, heb ik nog een hele avond met van die zakjes rond mijn kaken gezeten. :' )
De dagen erna, heb ik er eigenlijk nog weinig last van gehad.
3de dag kon ik toch al terug biefstuk met friet eten. :D
28/08/08 18:57
dogmain

ik zit nu met een hennige ontsteking verdoeme
17/02/11 13:20
Carolily

Ik ben precies de enige die er zoveel pijn aan overhoudt.
Maar hangt dat niet een beetje af of je al wijsheidstanden had of niet?
Ik heb de mijn er laten uithalen terwijl ze er nog niet door waren.
Die moesten er uit voor dat gebeurde omdat mijn mond te klein is.

Nu, zwelling is wel serieus aan het minderen bij mij maar nu komt er veel meer pijn. Ook heb ik koorts gehad en overgegeven enz. Ik eet ook amper en voel me er daar ontzettend zwak en slecht door. Ik hoop echt dat ik op een dag hier met kan lachen maar nu...pff :(
04/02/12 09:48
Autumnsbeing

Dat heeft maar een paar dagen geduurd, die zwelling.
En Carolily, ik heb die er uit laten halen omdat die voor een operatie aan mijn kaken wegmoesten en die waren er ook nog niet door. Ik heb daar veel minder last van gehad dan van die operatie (en daar was ik gewoon heel de dag uitgeput door).
05/02/12 05:12
«    ( 4 / 4 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.026361 seconden.