Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 00:29
Online: 78
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Literatuur «    ( 11 / 11 )    »
Wie koopt er nog boeken?

infinityonhigh

Ik koop nog redelijk veel boeken, maar meestal wel maar 1x per jaar (tijdens de boekenbeurs omdat ik dan korting krijg). Boeken die ik écht meteen wil lezen/moet hebben koop ik wel tijdens het jaar, maar dat gebeurt echt enorm weinig.
19/02/10 20:25
lespaul

Ik ook vooral op de boekenbeurs, soms es standaard, maar heel zelden. Allemaal in't Engels, wel.

25/02/10 18:44
Danger

gisteren 2 boeken van Feist gekocht,
Eindelijk een reeks van 5 boeken compleet ^^
26/02/10 15:43
Disaccord

26/02/10 18:26
vijfofthedark

Ik koop enorm veel boeken... Ik heb zowaar een bibliotheek aangelegd bij ons thuis. gelukkig weten mensen dit en geven ze dan ook veel boekenbons. Ik lees echt enorm veel boeken =D.. Maar ik vind dat zo ontspannend, gewoon heerlijk om helemaal weg te zakken in een verhaal.
Ik koop ze het meest via de ECI, en ook op de boekenbeurs ben ik elk jaar te vinden : >
26/03/10 21:17
SheWantsUnderground

Ik. Met 4 redenen/voorwaarden:
-als het goedkoop is
-als ik het boek niet kan vinden in de bibliotheek (probeer bij ons maar eens Amélie Nothomb vast te krijgen, niet simpel)
-als het een té dik boek is om op mijn gemakje in 3 weken te kunnen uitlezen
-als het een boek is in een andere taal en ik er wederom liever mijn tijd voor neem

Ik lees bijna altijd meerdere boeken (4 à 5) tegelijk. Soms laat ik een boek 2 maanden liggen en begin ik er dan opnieuw in te lezen.

Ik duid ook nogal graag aan in mijn boeken.
13/06/10 14:53
Sorryfreak

Vorige week nog eentje gekocht, was een nieuwe in de serie dat ik lees.
19/06/10 19:53
rudi

Ik kom soms wel aan 100 boeken per jaar denk ik (gekocht, spijtig genoeg niet gelezen), maar met uitzondering van het Boekenfestijn (meestal boeken van enkele euro's, soms hele grote voor een euro of 10-12) en soms tweedehandswinkels, zijn dat allemaal boeken van zowat ne euro, op rommelmarkten en uitverkopen van bibs. Tegen die prijs is het echt verslavend om 20 klassiekers ineens te kopen. Alleen spotgoedkope filosofieboeken zijn spijtig genoeg eerder zeldzaam.
07/09/10 22:51
AriadNe

Ik hoop veel 2dehands, zelden nieuw, tenzij ik het ergens op een cadeaulijst zet.

Ik heb een paar adresjes hier en in Frankrijk om toch altijd een kleine jaarvoorraad bijeen te krijgen.

De rest haal ik van de bib, niet alle boeken zijn de moeite om effectief aan te schaffen.
10/09/10 02:07
Wombx

Ik koop alles in de slechte! Quasi alles aanwezig, weliswaar iets later :D maar hoe goedkoop! Jesus!
10/09/10 16:13
Disaccord

afgelopen jaar heel veel boeken gekocht eigenlijk
van goedkope klassiekers tot de wat duurdere poëzie
van tweedehandswinkels tot de de klassieke winkels als standaard en fnac
20/09/10 17:45
SgtFuzzyBoots

Ik koop enorm veel boeken, ik leen bijna nooit boeken in de bib, alleen als ze die niet in de winkel hebben en ik geen zin heb om ze te bestellen.. Ik ging vroeger meer naar de bib, maar de bib heeft al veel geld aan mij verdient, ik vergeet ze meestal op tijd terug te brengen.
Ik hou er gewoon van een boek te bezitten..
De laatste tijd koop ik ook steeds meer Engelse boeken..
04/10/10 14:10
Mercellus

Absoluut.
Meestal ook in het Engels.

Daarnet nog Stephen King's Carrie gekocht en Starship Troopers van Robert Heinlein laten bestellen.
06/01/11 21:25
Justpurrrfect

Quote door Wombx
Ik koop alles in de slechte! Quasi alles aanwezig, weliswaar iets later :D maar hoe goedkoop! Jesus!

...de Slechte is de duurste tweedehandsboekenwinkel die ik ken.

Ik koop enorm veel boeken in de kringwinkel. Het voelt fijn om een boek in uw bezit te hebben.
15/01/11 17:45
risingphoenix

Ik koop bijna elke maand een nieuw boek :)
04/02/11 14:22
Essentie

ja
05/02/11 20:04
«    ( 11 / 11 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.078530 seconden.