| |
|
Slint
|
Wel, vrij logische vraag me dunkt. Ik enkel wanneer ik een boekenbon heb, of als het zo'n verplichte leesopdracht voor school is, want dan zijn die boeken meestal al door 10 andere leerlingen voorgereserveerd in de bibliotheek.
Ik vind boeken kopen nogal stom eerlijk gezegd. Ik lees bijna geen enkel boek meer dan 1, laat staan 2 keer. Maar ik kan me natuurlijk vergissen.
En... discussieer!
|
27/06/06 10:39
|
rockkurt
|
ik koop alleen mijn school boeke en die zijn al saai genoeg
|
27/06/06 10:42
|
deugenietje
|
het is niet omdat jij ze niet meer dan 1 keer leest dat iemand anders dat ook doet
Er zijn hier boeken die ikzelf 4/5 keer las, mn zus nog meer, dus stom vind ik het niet
|
27/06/06 10:43
|
scampie
|
Ik koop ook alleen maar boeken wanneer ik zo'n boekenbon heb,
& by een verplichte leesopdracht moet het maar van de bib
zyn ze ! Als ze die nie hebbe, leen ik die gwn van iemand die
die ook nodig heeft.
Lezen is stom
|
27/06/06 10:43
|
mlkjhgfdsq
|
zoiets is toch persoonlijk ? of gij nu da een verplichting vindt om te lezen weet ge toch ook da er genoeg mensen zijn die nog lezen voor het plezier?
Mijn laatste aankoop was trainspotting , ik verkies boeken kopen toch boven naar de bib gaan
rare topic. ofwel snap ik het niet goed..
|
27/06/06 10:44
|
lienx
|
Mijn lievelingsboeken heb ik al 5 keer gelezen of zo.
Kopen, bijna nooit. Gaan lenen bij de bibliotheek wel.
|
27/06/06 10:44
|
SoulOnFire
|
Ik koop zelf bijna geen boeken , maar ik krijg er wel stapels.
En die heb ik dan ook allemaal al paar keer gelezen.
En daarbuiten bestaat natuurlijk ook nog de bib (waar ik veel boeken ook al paar keer van heb gelezen )
En lezen is NIET stom
|
27/06/06 10:47
|
deugenietje
|
lezen is stom is dan ook een typische uitspraak van 13 jarige kleutertjes want je moet lezen stom vinden om cool te zijn
|
27/06/06 10:52
|
publicxpervert
|
Ben vooral sinds begin dit jaar veel boeken beginne kope, kwestie van zelf een soort...bibliotheek aan te leggen ofzo.
Maar dan wel echt goeie boeken, die'k wil hebbe, en waarvan ik weet dat'k ze méér dan 1 of 2 keer ga lezen.
Mja, kvind da dus nie echt stom, hangt er vanaf wa voor boeken je koopt
|
27/06/06 10:53
|
BloodforBlood
|
deugenietje :: 13 jarige zijn geen kleuters meer + zo zijn ze niet allemaal, zeker niet! ik lees boeken.
|
27/06/06 10:56
|
DeAnder
|
Omdat een boek dat in je kast staat een meerwaarde heeft ten opzichte van een dat je in de bibliotheek leent.
Zoals dat je toch ook cd's koopt ookal kan je ze gratis downloaden.
|
27/06/06 10:57
|
Xochipilli
|
Ik koop alleen maar boeken, naar de bibliotheek ga ik nooit (omdat de enigste goeie bibliotheken die van de universiteit zijn, en daar moogde nieks uitlenen )
|
27/06/06 10:58
|
SgtPepper
|
Heb onlangs een boek gekocht en ik heb wel inog een paar boeken die ik wil kopen.
Ook voor een eigen bibliotheekje te hebben en ja. Boeken zijn geschreven kunstwerken hehe
|
27/06/06 10:58
|
sarakeuhhh
|
kga ni rap na de bib, enkl azk nen boek voort sgool moe leze, andrs moete mij da ni vrage ze
|
27/06/06 11:01
|
clerckn
|
ik !
boeken stom ? Belachelijk. Iedereen vindt wel wat, omdat er gewoon zoveel keuze is. Denk moets je eenmaal je genre gevonden hebben dat je er niet meer vanachter komt :-.
|
27/06/06 11:01
|
NewAmericanClassic
|
Ik ga ook gewoon naar de bibliotheek hoor. Ik heb geen behoefte om een boek dat'k lees of gelezen heb, thuis in men kast te hebben staan. En daarbij, ik kom daar heel graag.
|
27/06/06 11:02
|
deugenietje
|
@bloodforblood, de 13 jarige die boeken stom vinden zijn kleutertjes die bang zijn adners niet cool bevonden te worden
|
27/06/06 11:03
|
deugenietje
|
en ja ik zet mijn werkwoorden graag in de verkeerde volgorde
|
27/06/06 11:03
|
SgtPepper
|
@sarakeuhh, als je nog niet eens deftig kan shcrijven is het inderdaad best wel moeilijk om te lezen hé
|
27/06/06 11:04
|
SgtPepper
|
@NewAmericanClassic: Das natuurlijk ook weer waar, je kan er graag komen in zo een bibliotheek . Trouwens, sommige boeken vind je gewoon veel te moeilijk in de winkel en in de bibliotheek kan je ze meestal nog vinden.
|
27/06/06 11:05
|
| |
|