Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te
leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.
Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.
veganist bennek nie
keet echter nie graag vlees enzo
kzou het wel overwege om vegetarier te worre
ma veganist gaat voor mij persoonlijk wa te ver
als andre da wille, voor mijn geen prob natuurlek
x
ben ni veganist maar wel vegetariër
wil veganist worden, maar kmag nie van men ouders.
swel stom, want kmag al geen melkproducte, dus dan bennik al bena veganist.
xx
ik ben er tegen
waarom geen vlees eten? nooit vlees eten is ongezond
ik vind het ook erg voor de dieren, maar dieren eten elkaar ook op.
veganisten vind 'k nog frustrerender. Waarom nx eten wat van een dier komt? Je doet het dier er toch geen pijn mee of eender wat. En zoveel dingen worden in dierlijk vet gebakken, dat kan je dan ook al niet meer eten!
@shiva; khad vroeger hetzelfde probleem, gwn vrage aan je ouders waarom je geen veganist mag worde& is bij google veganisme opzoeke en daaruit een paar pagina's afdrukke me redene waarom je veganist wil worde& die aan je ouders late leze ^^ bij mij hielp et toch
Een mens heeft absoluut geen melkproducten nodig, in tegendeel zelfs, dat is puur vergif. Zeker koemelk is eigenlijk veel te krachtig voor het menselijk gestel en moet zoveel mogelijk vermeden worden. Het enige probleem is dat melkproducten zo verdomd lekker zijn.
Persoonlijk ben ik vegetarier. Ik eet wel eieren maar enkel als het van kippen is met vrije uitloop. Natuurlijk kun je dat in bereide gerechten niet controleren maar goed, ik probeer het toch zoveel mogelijk te vermijden.
Melkproducten zou ik ook zo weinig mogelijk willen eten maar goed het is zo lekker en die veganistische toestanden (zeker voor op de boterham) lust ik nauwelijks.
En ps: ik hoef helemaal geen respect te hebben voor vleeseters, net zomin als ik respect heb voor de mensen die de holocaust uitvoerden.
geen veganist, bijna vegetariër (eigelijk heet het flexitariër) omdat ik zo goed als geen vlees eet... ik lust bijna geen vlees... maar met andere dierlijke producten (melk, kaas, eieren) heb ik geen problemen... aan bont heb ik een hekel, en met een echte leren jas zul je me niet zien rondlopen (veel te duur ook )...
ik ben vegetarier al 3-4 jaar denk ik soms een uitzondering om toch eens vis te eten... maar veganist zou ik niet worden ; dat is veel te moeilijk voor mij kan nu amper van vlees afblijven dusja... ben die vegetarische troep al beugegeten...
@ oOangeloO: bij google veganisme opzoeke en daaruit een paar pagina's afdrukke me redene waarom je veganist wil worde& die aan je ouders late leze ^^ bij mij hielp et toch
As ge zelf gen argumenten weet om veganist te worden dan moet ge maar geen veganist worden
Wat een overtuiging! Redenen op google zoeken om veganist te worden! Wat een protest!
Da's al even scheef als destijds het protest tegen de oorlog in Irak bij ons op school, iedereen ging toen als 'protest' naar huis tijdens de schooluren. Uiteindelijk wilde 99% van die stakers gewoon naar huis gaan en vonden ze dat argument goed genoeg.