Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 00:24
Online: 78
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Ernst «    ( 2 / 18 )    »
veganisme

LangLeveHilde

@subcultural

Ben jij geboren met alle wijsheid in pacht? Er zijn sommige dingen die je maar kan weten nadat je ze opzoekt. Als je ze nooit opzoekt kan je nooit weten of veganisme gezonder is dan gewoon eten of niet.
En trouwens, beter iets goeds doen zonder echte redenen dan iets slechts met even weinig reden.
24/08/05 17:29
LangLeveHilde

en @ everlasting

Voor elk IQ punt dat gij hebt, heb ik er ook 3.
24/08/05 17:32
trolface

Hoe meer veganisten, hoe meer lekker eten voor mij :p
24/08/05 17:43
eccelupus

En ps: ik hoef helemaal geen respect te hebben voor vleeseters, net zomin als ik respect heb voor de mensen die de holocaust uitvoerden.

Ehm, .. Hitler was vegetariër hoor :$ kan dr ook niets aan doen.

24/08/05 17:44
greenoblivion

kheb hier es alles grondig zitten lezen en het enigste da me zal bijblijven is de opmerking van deugenietje. ;) (ge hebt gelijk vin ik) Iedereen eet natuurlijk wat em wil, ma al die zever daarrond...pfff.
24/08/05 17:44
subcultural

LangLeveHilde: Moet je dan enorme wijsheid bezitten om voor jezelf te kunnen uitmaken waarom je veganist wilt worden? Daarvoor zijn persoonlijke overtuigingen voor nodig, geen google-sessies...

Of ben jij één van de velen die veganist/vegetariër geworden is na het zien van de film 'Babe'? :' ) En geloof me, dat zijn er een pak
24/08/05 17:45
Cype

ben geen veganist
kheb er niets tege
alleen tege die het doen en niet eens weten waarom , of nie weten wat het eigelijk is, OF die het alleen doen om puure aandacht te hebbe
24/08/05 17:50
LadyOfFlowers

ik wil veganist worden maar mag niet omdat ik al met mn gezondheid sukkel.
ik ben wel vegetariër. ik denk eraan geen eieren meer te eten, tenzij ze rechtstreeks van de kip komen en niet uit winkel. mel lust ik al niet dus dat vermijd ik ook.
ik ben vegetariër geworden omdat ik geen vlees lust & er niet tegen kan dat er een dier op mn bord ligt. ben volgens mn ouders een iets te grote dierenvriend..
nu ja, iedereen is er vrij in om het te zijn en niet.
ik zal niemand verplichten het te worden en ik zal ook niemand tegenhouden het te worden.
24/08/05 17:57
YourCurse

Ik ben vegetariër . Ik begrijp het wel wa als ge veganist zijt , mo zonder sommige dinge kunt ge nu eenmaal ni . dan valt er ook keiveel LEKKER eten weg .. :p
waarom ik vegetariër ben ? Omda ik ni vind da de mens het recht heeft om zich zo fel bove de diere te plaatse & ze zo te mishandelen ! Ni alle dieren in slachterijen / boerderijen worden echt mishandelt maar er is toch zeker enige vorm van aanwezig -> in te kleine hokjes & slecht ete gewoon voor het goed uitzien ..
en ja , dieren eten ook dieren , maar niet in zo'n massale aantallen . Ze nemen gewoon wat ze nodig hebben .. Wij nemen zoveel als we kunnen .. kan het ons wa schele da die dieren ook kunne voelen en denken ?
Ik zou het echt ni over mn hart kunne krijge van een dood beest in mne mond te stoppe . ge weet totaal ni wa da arm ding al allemaal heeft meegemaakt !

24/08/05 18:12
zmic

zo'n lekkere worst jammie 8)
24/08/05 18:13
krlijn

hejja. da is wel
ik ben wel vier kilo bijgkome, sins ik veggi ben. whuw;
en ja, gezonder.
veggi is veel lekkerder, want di vervaningsdings zijn beter dan vlees, en ook sojamelk is LEKKER. hoewel ik geen veganist ben.
go veggi!
24/08/05 18:27
YourCurse

haha cool zo langlevehilde :p
powderedmilkman

mijn zus is al een dik half jaar veganiste, en ze is toch nog ni flauwgevallen of dergelijke :) ge moet wel zien dat ge vitamine B12 inneemt, maar tegenwoordig zit da wel in veel producten verwerkt: sojamelk, cornflakes,...

het handige is dat wij nu meer sojamelk en van die toestanden in huis hebben, waardoor ik ook minder melkproducten neem. voor op de boterham zijn er wel lekkere diervrije dingen, naar mijn mening. bv: tofu-pesto. ;)
sahne

sommige mensen beginnen met vegetarïer zijn en gaan dan over op veganisme, ik loop er zelf ook mee in m'n hoofd.
waarom zou ik de idealen die ik nu heb niet gewoon doortrekken?
het is niet direct zo simpel maar ik wil wel zelf beslissen wat ik eet en draag.

voor de rest volg ik langlevehilde volledig
24/08/05 18:28
YourCurse

ja,nog een punt !
vegetarisch is wel degelijk LEKKER ! :p
& na de dioxine en gekke koeien en hormonehandel ben ik er van overtuigd dat het ook gezonder is !

24/08/05 18:28
ilikebigbutts

ik vind ook dat dieren op een pijnloze manier moeten geslacht worden, maar er zijn betere manieren dan vegetarier/veganist worden. het effect hiervan is gewoon veel te klein.. als je écht wilt dat er iets veranderd kan je maar 1 ding doen: actie voeren
btw, er zijn veel leden van gaia die niet vegetarier of veganist zijn..
24/08/05 18:30
everlasting

hulde aan langlevehilde, gezien zijn abnormaal hoog iq. op vlak van humor is hij echter iets minder hoog begaafd.
24/08/05 18:30
YourCurse

kvind em wel grappig ! of ze ?
das gewoon omda da tegen u is da ge doet alsof da ni grappig is !
24/08/05 18:33
Springkonijn

@ sahne
loop er ook al tijdje mee in men hoofd heb het er al eens met men ouders over gehad maar die zijn daar niet echt over te spreke :s

24/08/05 18:34
NoMoreHeroes

waarom geen vlees eten? nooit vlees eten is ongezond

wrong, ik eet al 8 jaar geen vlees meer, ze hebben mijn bloed onderzocht en wat bleek ; ik heb van alles meer dan genoeg en van iets da vegetariërs normaal weinig hebben(ik ben vergeten wat), had ik een overvloed. zodus, ge kunt perfect zonder vlees

en over veganisme, ze doen maar, zelf zou ik het nooit doen, ik zou nie zonder gelatine snoepjes ofzo kunnen

en wete, ge hebt ook nog de fanatiekelingen die alleen groenten en fruit eten die van de bomen gevallen zijn, dus nada ze van ouderdom gestorven zijn :p , da is pas mieregeneuk!
24/08/05 18:34
«    ( 2 / 18 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.030454 seconden.