| |
|
todde
|
zoals het op myspace mogelijk is.. bands op noxa.
the.maple.room heeft zo al een gewone account.. mischien is het mogelijk voor bands? aparte sectie?
|
07/07/05 23:05
|
ViruX
|
nut? neen...
|
07/07/05 23:07
|
ilseDeZwakke
|
ja en ik snap et trouwes ni
wss ligt et aan mij
|
07/07/05 23:10
|
autumn
|
Waarom niet ? Het geeft hen toch de kans om België en Nederland beter te bereiken. Als je echt ergens wilt komen met je band , moet je ten eerste goede muziek maken maar vooral goede publiciteit ! Dus waarom zou noxa daar niet aan willen meedoen?
|
07/07/05 23:12
|
todde
|
check my space gewoon..
of purevolume ofzo..
zoiets dergelijks..
en t nut is dat we weten hoe het staat met de muziekanten op noxa.. daar ben ik nog redelijk vaak mee bezig
|
07/07/05 23:13
|
autumn
|
En nog een voordeel, het zijn Belgische/Nederlandse bands ! Op myspace en purevolume staat zowat HEEL DE WERELD .
|
07/07/05 23:20
|
TheCat
|
Go Go Monkeysquad heeft al eentje
|
07/07/05 23:20
|
Alec
|
Als ge als groepke publiciteit zoekt maakt ge folderkes, geeft ge optredens, prate me bekende mensen...ma een site van noxa
|
07/07/05 23:28
|
Ypsilon
|
mja, ik volg myspace wel wat, is één van de weinige sites die bv in de reakter af en toe voorkomen als site die beter/evengoed wordt bevonden, en dat van die bands had ik daar ook al gezien. Maar ik weet nie echt goed wat ik er van moet denken, je kan zo voor alles aparte soorten accounts gaan maken, voor je het weet willen ze ook accounts voor hun voetbalploeg, hun klas of hun cafezuipbende. Ik snap de connectie wel ze, er zit veel jeugd hier, en als ze ergens mee bezig zijn dan is het vooral muziek, kijk maar hoe fanatiek die teksten bij karakter soms zijn, en hoe het muziekforum/agenda soms is, en het is logisch dat een deel ook zelf met muziek bezig is... en aangezien noxa wat bedoeld is als uitlaatklep, als verzamelpunt voor alles wat mensen te zeggen (nieuws) of te maken (fotos,artikels) hebben... dan is het wel ergens logisch om zoiets te doen.
Langs de andere kant, waarom zou zoiets op noxa moeten ? op een eigen website hebben die toch veel meer mogelijkheden ? en kunnen ze meer doen wat ze willen ? en er bestaan ook sites die hier specifiek voor gemaakt zijn, een soort van muziekband-communities waar echt alles in functie van zo'n bands als leden is
maar sowieso, ik zit nog jaren achter op de planning, heb nog genoeg kleine dingen te doen die eerst af moeten, dus er is nog veel tijd over om te discussieren erover.
technisch zal het nie zo moeilijk zijn, systeem van apart soort pagina, ook met eigen nieuws, mini foto album, wat mp3's (als het eigen werk is zal het wel legaal geen probleem zijn), en nog wat contact dingen, mss een link naar dingen van hen in de agenda.. da kan allemaal best.
Waar ik wel mee zit : gaat er wel genoeg aanbod zijn hiervoor ? en genoeg interessant serieus aanbod ? dat moeten uiteraard geen professionele bands zijn, maar het moet wel iets voor stellen ook natuurlijk. Het zou onnozel zijn om een aparte afdeling te maken voor 10 pruts groepjes die er één keer in het jaar een demo mp3 op zetten en voor de rest niks..
|
07/07/05 23:37
|
ViruX
|
dan wil ik voor de gamers ook een mogelijk tot clanpage enzo
& uhu voor mijn jeugdhuis wil ik dan ook een page
dnno dit ligt in mijn ogen zeer dicht bij "dubbelprofielen" enzo
|
07/07/05 23:39
|
Ypsilon
|
ja, maar het zou sowieso niet via de gewone registraties zijn eh, als ze dat zo proberen dan wordt het verwijderd, toch vanaf dat het lijkt op een niet-persoonlijk profiel met meerdere mensen.
en het zou vooral zijn als ehm, presentatie van die band, voor een gameclan denk ik dat het ook voor "interne communicatie en organisatie" is, dat is voor de buitenwereld helemaal niet zo interessant als bv een reeks mp3's en fotos van een muziekgroep.
|
07/07/05 23:43
|
badboy4life
|
hmm mss komt er juist veel volk op af
en zitte we hier met een overpopulatie aan bandlede
|
08/07/05 00:06
|
Ypsilon
|
server kan alles aan
serieus, zelf in het beste geval zijn het bv een stuk of 100 paginas, met evenveel "drukte" als een vip profiel. Dat vormt geen enkel probleem. En op de main server kunnen we makkelijk rond de 20 gb vrij maken voor bv mp3's, want alle fotos staan toch al op een aparte server, en die database zelf pakt maar 2 gb in. Technisch allemaal geen probleem, en ook niks bijzonders om te maken want het zijn toch allemaal variaties op dingen die er al zijn (nieuws, fotoalbum, agenda, gb, etc) .
Hetgeen dat wel iets uitmaakt, is het nut en interessantheid hiervan
|
08/07/05 00:19
|
todde
|
idd veel goede punten. Ik heb al enkele bands gehoord op noxa die wel wat voorstellen.. maar tzulle der ook niet veel zijn inderdaad. Ik hoorde dat the.maple.room een profiel had en kwam op het idee.
|
08/07/05 01:19
|
RapedBySociety
|
maak er anders een proefproject van gedurende een week of 2 ...
|
08/07/05 02:16
|
sfiefie
|
goed idee vind ik et in ieder geval robintje
|
08/07/05 12:37
|
evilworms
|
tis mss wel interessant (gvd hoe schrijfde da juist?) voor die groepen om ook langs hier hun muziek te "promoten" maar de meeste mensen die met muziek bezig zijn kennen die groepen zowieso toch al zouwek denken.
op myspace gaat het vooral om internationale groepen, en hier zouden het enkel nederlandse en belgische bands zijn, die de meesten toch kennen, maar waarom zou je het niet proberen?
|
08/07/05 12:46
|
RapedBySociety
|
in west-vlaanderen zullen er weinig mensen zijn die de bands uit limburg kennen, de lokale kleinere bands welteverstaan
en via noxa kunnen ze die wel leren kennen met als resultaat dat die bands mss meer shows kunnen spelen
|
08/07/05 13:16
|
| |
|