| |
|
autumn
|
Mss niet iets voor noxa zelf, maar start een nieuwe "dochterpagina" van noxa ?
|
08/07/05 13:19
|
subcultural
|
Ik ben voorstander.
Maar dan wel op voorwaarde dat die bands dan ook al wel enkele optredens gedaan moeten hebben. klinkt misschien raar, maar kijk eens op het internet naar al die klein manne mee hun site van hun stoer punkgroepje waar toch nooit iets van komt. En ik denk dat noxa krioelt van dat soort gepeupel.
Tegenwoordig rijzen deze groepjes als paddestoelen uit de grond, en verdwijnen evensnel als dat ze gekomen zijn. We moeten het kaf van het koren scheiden!
|
08/07/05 13:22
|
polthemol
|
en hoe ga jij dan controleren of ze als eens hebben opgetreden ? En wat versta jij precies onder optreden
Denk dat dat eisen zijn die je dan net niet moet stellen De bedoeling zou dan zijn dat je mensen aan wat publiciteit helpt, dan zijn die wat dat het hardste nodig hebben net die wat nog geen optredens hebben gehad.
|
08/07/05 13:26
|
Ypsilon
|
Mss niet iets voor noxa zelf, maar start een nieuwe "dochterpagina" van noxa ? <- mss logisch omdat het een ander soort accounts zou zjin, maar dan haal je ook wel die bands weg van hun doelpubliek, namelijk die duizenden noxanen ... als je die bands de nodige aandacht wilt geven, dan moet het juist geïntegreerd worden in de hoofdsite zelf. Wel met aparte paginas, met apart overzicht en sortering en zoekmogelijkheid en dergelijke, maar net zo goed een deel van de hoofdsite zoals de foto albums dat bv zijn.
Maar dan wel op voorwaarde dat die bands dan ook al wel enkele optredens gedaan moeten hebben <- met voorwaarden ja, maar dan vooral om de echte van de fake te scheiden. Want als er nergens controle is, gaat het hier direkt volstaan met zogezegde paginas van echte bekende buitenlandse groepen die onmogelijk hier een lid op noxa kunnen hebben. En het lijkt me wel logisch dat er minstens 1 groepslid actief op noxa moet zitten. Dus zou het bv zo kunnen zijn dat iedereen wel zoiets kan aanmaken, maar dat het pas online komt na een controle (damn, weer een categorie mods bij), en als de uitleg en fotos en mp3s wat "geloofwaardig" lijken, dan wordt die pagina actief. Bijvoorbeeld eh
|
08/07/05 13:34
|
subcultural
|
Het zal heel moeilijk zijn om te controleren, maar ik vind wel dat er een zekere controle moet zijn. Je weet toch hoe voorbarig onze allerkleinsten op noxa zijn
Ze willen een groepje oprichten, spreken met hun kameraden af, en voor je het weet hebben ze een bandnaam + een website, nog voor ze samen gerepeteerd hebben, laat staan dat ze de instrumenten hebben...
En zo'n speciale pagina voor groepen staat gelijk aan ze de pap in de mond geven. Normaal moeten ze de site zelf maken enzo, en nu wordt het werkelijk in hun schoot geworpen, waardoor er veel 'valse' bandpagina's zullen onstaan.
Toch vind ik het een goed idee, die pagina's voor groepen
|
08/07/05 13:35
|
DreamingPrincess
|
Hmm. Lijkt me wel leuk eigenlijk. Onbekende groepjes leren kennen.
|
08/07/05 14:36
|
combatwoundedveteran
|
Ik ga akkoord met subcultural, anders staat het hier binnenkort vol met site's zonder mp3's & al, best wel onhandig...
en hoe controleren? moet toch doenbaar zijn met een bepaald aantal mod's die zich deftig inzetten daarvoor?
|
08/07/05 14:36
|
RotSpruitjuwh
|
@ ypsilon:
over dat van dat er mss niet genoeg serieuze mensen voor zouden kiezen, mss dat je er dan ook weer mod's voor kan aanstellen, die by het registreren eerst eens kijken of het serieuze band is, da je je zelf moet voorstellen by de registratie, en zo al dan niet wordt toegelaten tot een aparte site ofzo.... maarja natuurlijk ook weer veel werk....
anyway, kvind dit wel een goed idee, maar natuurlijk begrijp ik het wel moest het niet al te realiseerbaar zijn....
|
08/07/05 14:40
|
combatwoundedveteran
|
mss ook wel handig, zoals RotSpruitjuwh hierboven zegt, een soort "voorstelling", een korte biografie ofzo, daar kun je al vlug uit afleiden of het een serieuse band is of niet...
|
08/07/05 14:44
|
Ypsilon
|
ja uiteraard, dat bedoelde ik al ongeveer met die post hierboven, eerst alles wa invullen met de nodige tekst en fotos en muziek, en pas na controle van een mod komt het echt online. Daar gaan we veel onserieuze dingen mee uithalen. De vraag is dan vooral of er nog genoeg interessante dingen overblijven.
|
08/07/05 14:49
|
Juno
|
ik vinnet wel n bon idee
kdenk dat het veel beginnend talent zou helpen
mr er moet idd wel iets of wa control zen om die mannekes die wel 'een bandje' hebben maar nog nooit hebbe gerepeteerd weg te houde kunde mss eisen datter minstens 1 of 2 mp3's op die bandpagina's moete staan?
|
08/07/05 15:48
|
RapedBySociety
|
volgens mij is dat zoiezo al het geval eh ...
|
08/07/05 15:54
|
todde
|
ik denk dat mods vinden die zich daar met plezier mee bezig houden niet echt een probleem is.. ik zou mij zowiezo kandidaat voor stellen en ik ben 'contstant' op noxa...
|
08/07/05 17:41
|
todde
|
en zo zijn der wel meerdere..
|
08/07/05 18:40
|
kain
|
awel als da iedereen hier toch plezier doet zalk meedoen ^^
|
08/07/05 19:03
|
RapedBySociety
|
zolang dat er van iedere genre een vertegenwoordiger is zeg maar zalt wel in orde zijn?
|
09/07/05 14:35
|
evilworms
|
den tim (subcultural) heeft weeral eens gelijk, wat een slimme jongen.
|
09/07/05 14:52
|
| |
|