Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 00:19
Online: 79
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Opmerkingen «    ( 19 / 20 )    »
muziekbands op noxa

nicoowke

ik weet ni waar 't te posten, dus doe ik 't maar hier, lijkt me 't meest logische

ik kan geen agendapunt toevoegen zonder dat dit gelinkt wordt met een forumtopic, bij mij springt da dan altijd naar de noxa-homepage..

iemand raad ?
18/01/08 00:29
lookingup

ik heb hetzelfde probleem! toch een forumtopic aanmaken lijkt mij de enige optie...

voor de rest: het zou ook tof zijn als de foto's op de muziekpagina's niet transparant worden wanneer men de vakken transparant maakt... nu is dat wel zo en veel foto's worden zo onduidelijk
11/02/08 23:06
TearsxRain

Um , is da dan nie bij muziek ? Alez ik heb da tog zo gedaan .
11/03/08 15:25
healingyesteryear

Bij mijn muziekband als ik een agendapunt wil toevoegen springt dat telkens naar het laatste agenda punt wat er in de agenda staat voor die dag, wat dus absoluut niet klopt.

aldus...
04/04/08 11:30
vin

Ik had nog een klein ideetje voor een eventuele uitbreiding van de muziekpagina's.
Wanneer je als band de lyrics van je nummers wil posten, dan zou je dit nu kunnen doen in een nieuwsbericht of eventueel in het infovak.
Dit is niet bepaald ideaal gezien je in situatie 1 alle nieuwsjes zou moeten doorzoeken wanneer je als fan een lyric wilt lezen en in situatie 2 krijg je al snel een onoverzichtelijke muziekpagina.
Nu had ik het idee, wat nu als je, zoals op myspace maar dan (uiteraard) beter, de mogelijkheid implementeert om aan een nummer een lyric te koppelen. Deze kan je dan eventueel in een pop-up venstertje bekijken of iets dergelijks.
Achteraf zou je dan eventueel een databank kunnen aanmaken van alle songteksten van alle artiesten op noxa. Deze databank wordt gekoppeld aan een databank met alle nummers van alle artiesten daarin.
Dit alles geeft aanleiding tot een nieuwe "pagina": Een pagina waarin je op artiest/op nummer kan zoeken. Vervolgens krijg je als resultaat een pagina met daarop bovenaan een muziekspeler met het betreffende nummer, daaronder de songtekst en een link naar de muziekpagina van de betreffende artiest.

Dit alles is slechts een klein ideetje, als jullie het maar niks worden, dan wordt het niks uiteraard. Ik wou het maar in de groep gooien.
07/09/08 19:01
BramIsLegend

voor
25/11/08 16:04
guntherhardcore

voor
02/12/08 20:26
BleedingMe

1 little detail der zijn nu zo heel die dat aanmaken voor het fucking plezier zonder echt een band te zijn...
De echte band gaan er verloren in..
14/12/08 17:49
Brainfart

Ja zou het niet beter zijn dat de accounts die binnen het half jaar (wat toch wel een redelijke termijn is om een liedje af te werken) geen activiteit tonen verwijdert worden? Of wordt dat al gedaan.. :p
18/01/09 20:55
Tekkillaz

@ brainfart:

Niet goed hoor, want er zijn veel gebruikers die myspace of purevolume als vaste site gebruiken. Noxa is (sorry dat ik het zeg) op dat vlak een buitenbeentje, aangezien noxa mikt op NL/BE (voornamelijk belgie)

*Ok, sorry, ik las dus "een maand" ipv "6maand", waarvoor mijn excuses, 6 maanden is wel een redelijke termijn denk ik.
06/02/09 03:17
piedsjie

agendapunt + forumtopic toevoegen gaat hier ook bijna nooit
staat dan 5 minuten in u lijstje en plots verdwijnt die link.. volgens mij na het bewerken van de forumtopic naar bv een andere naam ofzo
de topic blijft wel dan, maar de link op u muziekpagina is weg
13/05/09 11:29
accused

als ik Moulin Rock (11/09/09) wil toevoegen in m'n agendapunt, dan komt er te staan dat ik op het schots weekend moet spelen. Vind da maar ambetant..
28/05/09 19:26
lookingup

nog een probleem: na x aantal minuten stoppen de liedjes met spelen, ik gok een minuut of 4.
10/06/09 20:08
Chicago

@accused : op de juiste knop duwen als ge agendapunt toevoegt :)
ook al meegemaakt, ge drukt gewoon op de verkeerde knop van de twee
met of zonder agenda topic ofzoiets :)
14/06/09 17:10
Tommmh

Ik ben nu al meer dan een week aan het wachten op een goedkeuring. Hoe lang duurt dat eigenlijk. En krijg je ook een bericht bij een eventuele afwijzing?
10/09/09 13:42
AsTheStormUnfolds

Ik heb geen idee of iemand het hier al heeft gezegt, 19 pagina's is iets teveel om te lezen voor de moment. Maar het zou wel handig zijn als je uzelf zou kunnen verwijderen van een muziekpagina, ookal ben je niet de eigenaar... Ik zit al een jaar op een muziekpagina waar ik niet van af graak, vermits de eigenaar niet meer op noxa komt en zijn passwoord vergeten is er nog bovenop.
Contact opnemen met de helpdesk heeft niet eens iets uitgehaald :' ) dus een knop toevoegen voor jezelf te verwijderen zou veel makkelijker zijn
02/12/09 12:23
nimmegeers

Als ge naar de helpdesk stuurt dan wordt dat echt wel altijd gelezen. Je moet gewoon niet op alles een antwoord verwachten want uiteindelijk ben je daar toch niet veel mee.
02/12/09 19:29
AsTheStormUnfolds

Ik heb nu nogeens gestuurd, deze keer wat beter de situatie uitgelegd! Dus hopelijk word het verwijderd ofzo :' ) ik zou het maar dom vinden om mijn noxa te moetten verwijderen voor zoiets, na een jaar wordt het wel een beetje storend.

En ik vind het gewoon logisch dat je jezelf zou kunnen verwijderen uit een muziekpagina, beetje raar dat die functie wat ontbreekt.
02/12/09 22:34
Kreuzberg

waarom worden 'r geen nieuwe bands meer toegelaten?
28/07/11 19:11
nimmegeers

En waarom zouden er geen nieuwe bands meer toegelaten worden?
28/07/11 20:02
«    ( 19 / 20 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.060664 seconden.