| |
|
Zroecknel
|
Naruto ownt nu elke andere anime!
Zowel original anime als manga zijn momenteel op een hoogtepunt.
|
16/10/09 10:17
|
Zroecknel
|
Naruto heeft z'n flaws met al die fillers die op de meest onmogelijke momenten worden toegevoegd. Maar in tegenstelling tot een anime zoals Bleach, vallen ze soms nog mee.
Als je voor anime bent, kan je niet ontkennen dat de manga momenteel epic is.
Daarbij zijn de recentste episodes (Jiraya vs Pain) enorm goed geanimeerd, inclusief goede muziek.
Dus ik denk dat jij Naruto aan het underraten bent.
|
19/10/09 21:42
|
JunePaik
|
Naruto en Bleach zijn voor wat ze zijn overschat. Beiden volgen zowat de meest klassieke verhaallijn die ge kunt bedenken als mangaka, in dat opzicht zijn er manga's die veel origineler en interessanter zijn om te lezen, maar die gewoon minder grote doelgroepen aanspreken.
|
20/10/09 10:02
|
FlyingMonkeyMaster
|
Ik zeg niet dat Naruto slecht is, maar om te zeggen dat het de beste anime ooit is.
Dat is volgens mij overraten.
|
21/10/09 10:45
|
Zroecknel
|
Je moet het nu natuurlijk niet serieus opvatten.
En ik leg de nadruk op die 'nu', wegens Jiraya vs Pain in anime, en Killer Bee vs Kisame in de manga.
|
22/10/09 19:29
|
flyn
|
Ik ben na 15 afleveringen gestopt met Naruto, 'k vond het een beetje saai. Van One Piece daarentegen kan ik echt niet genoeg krijgen.. supergrappig en zelfs die fillers zijn geweldig.
Voorts Death Note, echt geniaal, meer dan gewoon een anime.
|
13/06/10 01:01
|
plastician
|
klik dit zijn al aantal van mijn favo. Maar ik moet zeggen dat er veel onbekende enorm goed zijn
|
19/06/10 18:48
|
Mercellus
|
Je moet het nu natuurlijk niet serieus opvatten.
En ik leg de nadruk op die 'nu', wegens Jiraya vs Pain in anime, en Killer Bee vs Kisame in de manga.
Haha, Killer Bee was echt de meest irritante kerel uit de hele serie...
|
17/08/10 10:50
|
Neverwhere
|
Net eerste seizoen van "Code Geass" achter de rug.
Verassend volwassen, heel goed verhaal!
|
21/01/11 21:43
|
Neverwhere
|
Naruto heeft z'n flaws met al die fillers die op de meest onmogelijke momenten worden toegevoegd. Maar in tegenstelling tot een anime zoals Bleach, vallen ze soms nog mee.
Als je voor anime bent, kan je niet ontkennen dat de manga momenteel epic is.
Daarbij zijn de recentste episodes (Jiraya vs Pain) enorm goed geanimeerd, inclusief goede muziek.
Dus ik denk dat jij Naruto aan het underraten bent.
Ik vind het nogal onmogelijk anime's te vergelijken en te zeggen van deze is de beste. Anime biedt nog meer variëteit dan ge-acteerde televisie, voor ieders is er wel iets.
Ik persoonlijk vind Naruto echt shit, ik kan er niet 1 aflevering van uitzien.
|
21/01/11 21:48
|
Moonmaskl
|
Wat vinden jullie van mindfuck series als Madoca Magica en Deadman Wonderland?
|
04/07/11 04:57
|
AngelEssayez
|
GHIBLI FILMS!!! <3, Shiki, The Twelve Kingdoms (Juun Kokki), One Piece en GeGeGe no Kitaro zijn me'n favoriete anime's, verder D. Gray-Man, Soul Eater, Fairy Tail, Deltora Quest, Inuyasha, Asura Cryin, Ranma 1/2, Ao no Exorcist, Elfen Lied,......... (echt te veel om op te noemen).
Manga:
One Piece, GeGeGe no Kitaro, D. Gray-Man, After School Nightmare, Bleach, Soul Eater, Fairy Tail, Inuyasha, Ranma 1/2, Ao no Exorcist, Chobits, Kuroshitsuji,... (ook te veel om op te noemen)
Wat ik ook wel goed vind is Wakfu, dat is een samenwerking tussen Japan en Frankrijk, niet echt een anime, maar wel leuk.
Er zijn nog manga's en anime's die ik goed vind, maar het zijn er echt veel te veel .
|
23/12/11 18:13
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|